Beste leden,
Ik zoek een?
nieuwe GPU
Wat is je budget?
300, Max 400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al wat zitten kijken naar een gtx 970 of een (extra) r9 290.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4770k (3,5GHZ)
Asus Maximus Hero VI
8GB ram
256 SSD
Sapphire 290tri-x.
M'n huidige 290 is al meerdere keren terug gestuurd naar Alternate en zonder reparatie iod terug gekomen. (off topic, erg slechte service)
Nu loopt hij op driver versie 15.4 ivm GTA V en de frame lag daarvan, ook deze update helpt niet en nu denk ik erover een een nieuwe kaart te kopen en deze (eventueel) in een ander systeem te plaatsen met oudere drivers.
Nu is sta ik voor een keuze: Of ik koop er een 290 bij en zet ze in crossfire, met het risico dat de nieuwe kaart gaat lijden onder de 'oude' sapphire (als dat mogelijk is) en hem dan dus als single gpu te gebruiken
Of ik stap volledig over naar de (single)gtx 970 aangezien de benchmarks veel beter zijn.
Graag zou ik willen weten wat jou advies hierin is of andere ideeën.
Mvg, Max
Ik zoek een?
nieuwe GPU
Wat is je budget?
300, Max 400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf al wat zitten kijken naar een gtx 970 of een (extra) r9 290.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4770k (3,5GHZ)
Asus Maximus Hero VI
8GB ram
256 SSD
Sapphire 290tri-x.
M'n huidige 290 is al meerdere keren terug gestuurd naar Alternate en zonder reparatie iod terug gekomen. (off topic, erg slechte service)
Nu loopt hij op driver versie 15.4 ivm GTA V en de frame lag daarvan, ook deze update helpt niet en nu denk ik erover een een nieuwe kaart te kopen en deze (eventueel) in een ander systeem te plaatsen met oudere drivers.
Nu is sta ik voor een keuze: Of ik koop er een 290 bij en zet ze in crossfire, met het risico dat de nieuwe kaart gaat lijden onder de 'oude' sapphire (als dat mogelijk is) en hem dan dus als single gpu te gebruiken
Of ik stap volledig over naar de (single)gtx 970 aangezien de benchmarks veel beter zijn.
Graag zou ik willen weten wat jou advies hierin is of andere ideeën.
Mvg, Max