Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:02
Mijn popcorn a100 is overleden ... ;w Altijd veel plezier van gehad, maar ik heb nu een nieuwe mediaspeler nodig. Ik heb het oog op een Eminent EM7480 of een Mede8er MED400X2S, ik hoef geen fratsen, beter gezegd mijn vrouw moet hem kunnen bedienen :o (heb nu een tijdelijk een Rasberry Pi als mediaspeler en dat heeft al wat krachttermen uitgelokt)
Wat ik belangrijk vind is dat het geluid (ac3 en DTS) goed naar de TV wordt doorgegeven, ik heb een wat oudere TV zonder dts decoders en geen losse versterker (is samen met de popcorn overleden), ik kan nl. niet goed vinden of dat nu gedownmixed wordt in de nieuwere mediaspelers. Heb ik aan de bovenstaande spelers een goede vervanging ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 09:38
Ik ben jaren terug van AC Ryan overgestapt naar Mede8er MED800X3D omdat ik ook 3D wilde afspelen. Geen spijt gehad. Alleen is het jammer dat ik bepaalde avi bestanden niet kan afspelen. Ik gebruik al de fratsen ook niet behalve de ingebouwde ondertiteling zoek functie. Ik heb zelf de 1TB vervangen door een van 3TB.

De 800 is misschien overkill geweest aangezien de lagere series hetzelfde kunnen en 3D had ik ook wel gezien na 3 films.

Windows 10 Pro x64, SSD Samsung 830 256GB, Intel Core i7-3770K, Corsair Vengeance LP 16GB, Asus P8Z77-V LE, MSI GTX 770, Fractal Design Define R3, Noctua NF-P12 PWM, Seasonic X Series 560W, Scythe Mugen 2 Rev.B

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:23
Zelf de Mede8er MED600X3D en dat is een perfect ding! Bij mij loopt alles via een Marantz SR7007 receiver en AC3/DTS wordt perfect doorgegeven richting mijn Marantz. Al mijn media staan op een dikke NAS: en afspelen maar.

Zelf nog geen nadelen ondervonden met de Mede8er, regelmatig firmware update's, speelt nagenoeg alles af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:02
Hmmm, Mede8er heeft na 2 reactie's al de voorkeur :)
Ik heb zelf nog even wat beter gezocht en het lijkt erop dat het geluid bij een Mede8er netjes wordt gedown mixed; "Dolby True HD - DTS MA Passthrough on HDMI Dolby AC3 Downmix & Passthrough / DTS Downmix & Passthrough" Als ik dit goed lees dan wordt ac3 en dts begrepen door mijn TV.
Ik ga denk ik toch voor de MED400X2S, als ik het goed uitgeplozen heb is 3D het enige verschil en daar heb ik geen behoefte aan (nog :) )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar CEA.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True