Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC is voor mijn neefje, hij wilt er vooral mee gamen, voornamelijk League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 euro, inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, in de build moeten dus nog een scherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er graag een SSD inzetten, dat is voor mij eigenlijk wel een no-brainer. HDD heb ik er nu uitgelaten ivm het budget. Ook moet er nog een windows en office licentie bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
League of Legends moet soepel kunnen lopen op high settings. Ook is het fijn als het systeem een beetje stil is. Ik heb zelf niet veel ervaring met het bouwen van PC's in dit prijssegment. Ik heb onderstaande bij elkaar gezocht, iets overkill, maar dat leek mij wel handig met oog op de toekomst. Neefje is nieuw met pc-gamen, dus who knows wat hij later voor games wilt spelen.
Dit is nog zonder windows en office, had dit al samengesteld voordat ik hoorde dat dit er nog bij moest.
Ga je overklokken?
Nee
Deze PC is voor mijn neefje, hij wilt er vooral mee gamen, voornamelijk League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 euro, inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, in de build moeten dus nog een scherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er graag een SSD inzetten, dat is voor mij eigenlijk wel een no-brainer. HDD heb ik er nu uitgelaten ivm het budget. Ook moet er nog een windows en office licentie bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
League of Legends moet soepel kunnen lopen op high settings. Ook is het fijn als het systeem een beetje stil is. Ik heb zelf niet veel ervaring met het bouwen van PC's in dit prijssegment. Ik heb onderstaande bij elkaar gezocht, iets overkill, maar dat leek mij wel handig met oog op de toekomst. Neefje is nieuw met pc-gamen, dus who knows wat hij later voor games wilt spelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 73,- | € 73,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Sapphire Dual-X R7 265 2GB GDDR5 | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 34,13 | € 34,13 |
| 1 | Iiyama X2380HS Zwart | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo | € 36,30 | € 36,30 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Antec VP350P | € 33,49 | € 33,49 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,80 | € 104,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 684,58 | |
Dit is nog zonder windows en office, had dit al samengesteld voordat ik hoorde dat dit er nog bij moest.
Ga je overklokken?
Nee