Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:13
Ik wil graag Netflix kunnen afspelen op mijn TV.
Nu ben ik een beetje de draad kwijt door alle mogelijkheden (en topics) die er zijn.

Vereisten:
Netflix streamen op tv
- Is wifi (appletv + chromecast) wel stabiel en snel genoeg hiervoor? Of kan ik beter kiezen voor een WMDLive?
Compatibel met een ook te kopen NAS, netwerk van pc, externe harde schijf en TV voor afspelen muziek en films.

Zijn er nog andere opties waar ik rekening mee moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:13
Excuses voor de verkeerde plaatsing.

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:32
Of wifi stabiel genoeg is ligt natuurlijk aan je thuissituatie, kunnen wij moeilijk voor je invullen..

Ik heb thuis ''gewoon'' een Synology staan en een HTPC'tje. Films/series download ik via de NAS, maar als ik even snel iets wil kijken pak ik gewoon netflix op de PC. Wat is je budget? Beetje karig zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:34
Een Apple TV is een eenvoudige en relatief goedkope manier om netflix te streamen met een mooie interface, en met plex(connect) kan je die ook als volwaardige mediaplayer gebruiken indien de NAS plex server kan draaien.

Indien je iTunes gebruikt en/of (nog beter) iTunes match dan ben je zoet. Behalve voor de externe schijf, die kan er niet op. Op zich geen probleem want dankzij een NAS hoef je dus niet meer te sukkelen met externe schijven.

Misschien is een of andere android box ook wel te doen maar daar kan ik je niet verder mee helpen.

Zoals Royy al aangaf: de wifi-doorvoerkracht zal toch echt afhangen van hoe je jouw eigen netwerkinfrastructuur geregeld hebt.