Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-10 15:17
Tweakers,

Wat is nu een goede size headphones om mee naar the gym te gaan
ik heb via tmobile gratis een set senheisser hd201's gehad alleen als ik die op heb lijken ze erg groot om zeg maar buiten mee te lopen .. of kan dit juist wel?

Beats solo zouden wel kleiner moeten zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.

Iemand tips voor een leuke set voor de gym?

Oordopjes etc vallen bij mij uit .. dus die vallen helaas af

:*)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 19:13
Sennheiser OCX 686G SPORTS het zijn oordopjes maar dan zo dat ze niet uitvallen, zit mooi tussen oordopjes en een koptelefoon in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Kevin1Smid schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:38:
Sennheiser OCX 686G SPORTS het zijn oordopjes maar dan zo dat ze niet uitvallen, zit mooi tussen oordopjes en een koptelefoon in!
+1

Oordopjes die zo over je oor hangen zijn ideaal voor het sporten. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebjorno
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10 22:12
wat eigenlijk ook al eerder is gezegd zou ik een koptelefoon tijdens het sporten afraden ten eerste blijft natuurlijk al je hoofdzweet er aan hangen en kan het vaak ook oncomfortabel zijn. goede voorbeelden van sport oortjes zijn de eerder genoemde senneheiser maar je kan bijvoorbeeld ook een setje als deze doen als je denkt dat dit beter blijft zitten. ook zijn er setjes als de Sennheiser PMX 685i waarbij je nog een soort band om je nek krijgt zodat ze goed blijven zitten. een merk waar je eventueel nog naar zou kunnen kijken is jabra