subject says all. Reacties?
Volgens mij volstaat zo'n superkorte intro niet (zie policy "onderbouw je mening met argumenten"). Dus ik zou 'm maar gauw uitbreiden met een persoonlijke toelichting over waarom je dit vraagt. Dan ben ik vast ook wel genegen tot een antwoord.
Kan wel, maar kan nooit lang duren denk ik.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Misschien als ze echt heel lelijk isOp zondag 17 juni 2001 12:23 schreef Vossie het volgende:
Kan en kan ook lang duren hoor.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 27585
Tuurlijk kan het.
ik heb op een intenaat gezeten en ik heb er een hoop goede en hele goede vriendinnen aan over gehouden.
Is er eigenlijk een reden waarom het niet zou kunnen?
ik heb op een intenaat gezeten en ik heb er een hoop goede en hele goede vriendinnen aan over gehouden.
Is er eigenlijk een reden waarom het niet zou kunnen?
Volgens mij kan het niet, ik kan dit niet onderbouwen met feiten maar alleen met persoonlijke ervaring.
Elke keer als je bevriend bent met een vrouw krijg je toch interesse, tenminste zo gaat het bij mij.
Het zal dus wel afhankelijk zijn van de twee personen in kwestie.
Elke keer als je bevriend bent met een vrouw krijg je toch interesse, tenminste zo gaat het bij mij.
Het zal dus wel afhankelijk zijn van de twee personen in kwestie.
He, als je een stelling plaatst moet je ook een voorzet geven. Da's deel 1 van W&L
Daarbij moet de stelling wel enigszins iets te zeggen hebben. Want de suggestie die ervan uitgaat is namelijk een 'nee' wat erop neer kom dat alle man/vrouw relaties alleen bestaan omdat de man op sex hoopt. Zulke puberonderwerpen hoef je dus op W&L niet te posten
Daarbij moet de stelling wel enigszins iets te zeggen hebben. Want de suggestie die ervan uitgaat is namelijk een 'nee' wat erop neer kom dat alle man/vrouw relaties alleen bestaan omdat de man op sex hoopt. Zulke puberonderwerpen hoef je dus op W&L niet te posten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.