Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
voor mijn opleiding die start in september zou ik graag een tablet willen aanschaffen om aantekeningen te maken, bladmuziek te lezen, snel even wat op te kunnen zoeken etc.

Daarbij is het dus belangrijk dat ik een goed scherm nodig heb, goed moet kunnen typen en als het kan een goede batterij er bij zodat ik mij geen zorgen hoef te maken dat ik straks niet bij mijn bladmuziek kan. Dat zou namelijk heel vervelend zijn.

Nu heb ik twee tablets gevonden die wellicht een goede keuze zouden kunnen zijn. Ik weet alleen nog niet welke voor mij dan beter zou zijn.

Ik zit te twijfelen tussen de Asus tf103C, deze heeft een toetsenbord waarop je dus makkelijk je aantekeningen zou kunnen maken. Maar een minder goed beeldscherm en batterij.

Ook zag ik de Lenovo yoga tablet HD+ (10.1 inch). Deze heeft een hele goede batterij, hd-scherm en je kan hem in de tilt-modus zetten om te gemakkelijk te kunnen typen (hoewel ik denk dat het minder goed typt dan een fysiek toetsenbord).

Ik zou het erg waarderen als jullie mij zouden kunnen adviseren wat de goede keuze zou kunnen zijn, of eventueel een hele andere tablet die in aanmerking komt voor deze wensen.

Met vriendelijke groeten,
Koos van Beelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke lenovo yoga tablet bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
Oh ik heb denk ik de verkeerde yoga tablet 'getagd' bij de procuten... Oeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, de lenovo.

als je de 2 met elkaar vergelijkt dan komt de lenovo veel beter uit dan de asus:

http://tweakers.net/price.../400955;437471/lenovo+10/

Dit zijn de punten:

-Lenovo heeft gofere resolutie

-Atom Z3745 vs Snapdragon 400 ,de snapdragon is in dit geval beter,
atom proccesors zijn troep dus die kun je beter vermijden.

-1GB RAM vs 2GB RAM (zegt al genoeg)

-5.070mAh vs 9.000mAh (de lenovo heeft meer cappaciteit dus gaat ook langer mee)

- Android 4.4 vs Android 4.3 (persoonlijk vind ik 4.3 beter en overzichtelijker, maar meningen kunnen verschillen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:02:
Ik zou zeggen, de lenovo.

als je de 2 met elkaar vergelijkt dan komt de lenovo veel beter uit dan de asus:

http://tweakers.net/price.../400955;437471/lenovo+10/

Dit zijn de punten:

-Lenovo heeft gofere resolutie

-Atom Z3745 vs Snapdragon 400 ,de snapdragon is in dit geval beter,
atom proccesors zijn troep dus die kun je beter vermijden.

-1GB RAM vs 2GB RAM (zegt al genoeg)

-5.070mAh vs 9.000mAh (de lenovo heeft meer cappaciteit dus gaat ook langer mee)

- Android 4.4 vs Android 4.3 (persoonlijk vind ik 4.3 beter en overzichtelijker, maar meningen kunnen verschillen)
Pagina: 1