i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Dat is niet echt een bug. De tracker is vanwege cacheability simpelweg niet gepersonaliseerd....
Intentionally left blank
Is het een idee om dit clientside af te laten handelen in dat geval? Er draait immers al een stukje javascript om dit blokje te vullen, en ik vermoed dat het forumfilter ook wel ergens in de sessie zit?
Het nadeel is dan dat je niet meer precies het aantal topics te zien krijgt wat je had ingesteld...spone schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:32:
Is het een idee om dit clientside af te laten handelen in dat geval? Er draait immers al een stukje javascript om dit blokje te vullen, en ik vermoed dat het forumfilter ook wel ergens in de sessie zit?
Intentionally left blank
Dan zou in theorie meer topics aangeleverd kunnen worden vanuit de server, die de client doorwandelt totdat het ingestelde aantal bereikt is. Dit zou theoretisch nog steeds kunnen leiden tot een minder dan gevraagde hoeveelheid topics wanneer er heel veel forums gefilterd worden, maar ik denk dat je een heel eind komt als het aantal topics wat de server gecached aanlevert verdubbeld wordt?
Ja, dat zou kunnen, maar al met al is het geen triviale aanpassing en is dit in weze een feature request, dus ik schop dit even door naar Mooie Features
Intentionally left blank
Pagina: 1