Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

wifi repeater voor in de tuin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riri1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
beste mensen
ik ben op zoek naar een wifi repeater voor in een tuin huisje waar het ook vochtig kan zijn.
ik heb ook een stopcontact onder de luifel daar komt geen regen.
welke moet ik nu zoeken,de prijs moet ook redelijk zijn, geen 200 euro worden anders moet ik wat anders verzinnen.graag jullie hulp.
bedankt al vast R.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20-09 11:19

WoBBeL

*zwaai*

Hosted VoIP SIP trunks Vast mobiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:19
Beste is om geen repeater te nemen die pakt een zwak en niet snel signaal op en gaat het dan opnieuw uitzenden. Snelheid is dan dus niet acceptabel. Beste is een kabel trekken of een outdoor accespoint nemen en deze bij het uiterste punt van je woning bevestigen die aan je tuin grenst. En die dan aansluiten met een kabel. Dan heb je buiten genoeg bereik gezien het dan een open ruimte is en hij niet door glas of wat dan ook heen moet.
Qua accesspoint kijk eens naar de ubiquiti outdoor+ die plaatsen we vaak buiten en werkt perfect.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:44
Als hij niet nat kan regenen is het niet zo'n probleem.
Alles wat electronica in zich heeft word warm dus vocht is niet zo'n probleem zolang je hem maar aan laat staan.
De mijne hangt in de schuur waar het ook vochtig kan zijn, nooit problemen gehad.
Ik haal hem 's winters wel weg, maar dan zitten we toch niet in de tuin.

Ik zou eens kijken of je wireless router WDS ondersteund en als dat zo is een AP van hetzelfde merk(of desnoods een wireless router die je als AP schakelt) kopen.

WDS repeater werkt veel stabieler en met minder overhead, maar wil tussen verschillende merken wel eens niet functioneren.

[Voor 7% gewijzigd door Ben(V) op 10-05-2015 10:53]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06:15

Nox

Noxiuz

Dan zou je al iets met een directionele antenne moeten zoeken. En dan een repeater die niet op hetzelfde kanaal 'repeat'.

Andere optie is de meest el cheapo router kopen die je kunt vinden (tip: pricewatch: TP-Link TL-WR841N, deze werkt ook nog). en die onder je luifel schroeven. Wel met een kabeltje aansluiten en stroom geven.

Maak anders ook even iets van een situatie zodat we mee kunnen denken. Roepen 'ik wil een repeater' is geen optie omdat je naar het probleem moet kijken, de oplossing die je zelf aandraagt, een repeater, is meestal niet de juiste oplossing.

Overlever van KampeerMeet 4.1
Give me your corks!!11
All your Acer belongs to /dev/null

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riri1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
bedankt voor jullie reacties ben er heel blij mee, aan gezien ik geen router extra wil heb ik dit gevonden TP-LINK TL-WA7510N Outdoor-5 GHz/150 Mbps-accesspoint alleen ik kon geen review van vinden iemand misschien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

Ik heb een wa7210. Als repeater werkt ie voor geen meter, maar als acces-point ( dus met een utp-kabel) werkt ie dikke prima. Staat op een caravan en vindt wifi hotspots die kilometers verderop staan.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:20
Eventueel pak je een engenius ens202ext, deze werken prima buiten en hebben een goed bereik. Eventueel kun je hem als hotspot model kopen of zelf de hotspot firmware erin zetten.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True