Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672428

Topicstarter
Ik heb in begin oktober mijn Iphone 5C 16GB besteld via belsimpel. Alleen deze vertoont een aantal vage dingen:

Volume gaat vanzelf op het hardst, als dit gebeure staat er altijd het blokje in het midden met het geluids niveau. Dit bedekt het scherm, erg vervelend dus.

Een los zittend onderdeeltje dat tikt als de Iphone beweegt. (bij de camera)

Ook in de 1e week heb ik een scherm bugg gehad. Een donker rode streep door het midden van het scherm, daaronder was alles doorschijnend rood. (dit is een paar keer geweest maar nooit meer terug gekomen)

Ik heb gelezen dat dit wijst op fabrieksproblemen, maar nu heb ik een vraag over de garantie; Als je naar de Apple store gaat en met een Genius over eventuele oplossingen gaat praten kan je dan een nieuw toestel krijgen? Het lijkt mij wel maar hier is dus het volgende, de Apple iphone 5C word al een tijdje niet meer gemaakt in de 16GB serie. Aangezien in niet een 5C wil met 8GB ( dit vind ik gewoon te weinig) lijkt het mij dat je dan geld erbij zou moeten leggen voor een nieuwe model met wel 16GB.

Wat denken jullie? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je van de Apple store een nieuw toestel krijgt dan krijg je een identiek toestel, niet een met meer of minder opslag.

Overigens dat "loszittend onderdeeltje" is normaal.

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2015 01:53 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672428

Topicstarter
CyBeR schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:52:
Als je van de Apple store een nieuw toestel krijgt dan krijg je een identiek toestel, niet een met meer of minder opslag.

Overigens dat "loszittend onderdeeltje" is normaal.
Maar ik bedoel dat de telefoon die ik heb niet meer word gemaakt/verkocht. Hoe kan ik dan het zelfde toestel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 672428 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:56:
[...]

Maar ik bedoel dat de telefoon die ik heb niet meer word gemaakt/verkocht. Hoe kan ik dan het zelfde toestel krijgen?
Apple heeft ze nog.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
[...]

Je krijgt een refurbished toestel en daar zijn er meestal nog wel voldoende van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 15:55
[...]

Apple maakt ze niet meer voor de verkoop maar ze hebben nog zat liggen voor garantie gevallen.
Pagina: 1