Harman Kardon subwoofer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• bjornnotten
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09-2022
Hallo,

Tijdens het kijken van een film, waar de bas in de scene goed te horen was, viel de bas opeens weg. De led op de subwoofer brand nogsteeds. De subwoofer is aangesloten via de LFE aansluiting op de subwoofer. Wanneer ik de subwoofer met mijn iphone aansluit met een rood-wit rca kabel, werkt hij ook niet. Dus ligt het probleem bij de subwoofer zelf. Heeft iemand enig idee wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden?
Bedankt.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:53
Ik denk dat ie stuk is. Binnen garantie? Terug naar de winkel. Anders zou je HK kunnen emailen, misschien dat ze iets voor je willen doen. Zo niet jammer, koop een nieuwe sub.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Stekker er uit voor 24 uur
En dan weer proberen
Werkt het niet dan heb je de eind trap er uit geblazen

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-12 00:09
Tijdje geleden met een yamaha sub gehad, trukje van suijkerbuijk werkte toen om hem weer aan de praat te krijgen. Zou dat als eerste proberen

• bjornnotten
Ga ik dat eens uitproberen, thanks

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Welk model betreft dit? Mijn Harman Kardon subwoofer uit de HKTS7 speakerset heeft het een tijdje terug ook al eens begeven, dat schijnt een bekende productiefout in de voeding te zijn.

Bij mij ging hij gelukkig binnen de garantie stuk dus is het kosteloos gerepareerd.

• bjornnotten
Het gaat hier om home theatre system BDS 680. http://www.harmankardon.n..._nl/hk-bds-680230-b2.html

Maar het lijkt me niet aan de voeding te liggen aangezien de subwoofer gewoon een witte led aangeeft.(dus lijkt mij dat hij wel gewoon aanstaat.) ik heb de subwoofer nu uit het stopcontact gehaald, hoop dat hij het morgen weer doet. Hij valt ook niet meer onder de garantie. Ik houd jullie op de hoogte

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-12 12:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zo oud is die serie toch niet? Iets meer dan een jaar oud zal het niet zijn. Als hij het niet doet kun je het best gewoon even contact opnemen met je verkoper.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1