got database toch nog steeds confused?

Pagina: 1
Acties:

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 15:38

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Okee niet gelijk mijn rechten ontnemen, maar ik deel alleen even mee wat ik contateer in de forumpjes :)

Wanneer ik mijn account had aangemaakt wist ik niet, maar het is duidelijk dat het na 1 april was :( Bye Bye account.

Ik maak pcies dezelfde account aan en ik kan gelijk weer in SG posten :? Ik kijk bij mijn aantal posts en dat is nu 20 (met deze erbij). Op de een of andere manier zijn toch de hoeveelheid posts van mij meegenomen van voor de crash of er moet een bug zitten in het forum waardoor ik toch wel kan posten.

Als ik een zoekactie doe naar mijn nick dan komen alleen de posts in NOS naar voren en niet die van SG. Bij elkaar zijn dat er 10 en toch is dit mijn 20ste post :?

Ik denk ik zal zo aardig zijn om dit te posten, wees gaarne ook zo aardig om mij nog steeds te laten posten in SG *D

ps. jammer dat het niet werkt voor de huiskamer :P

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En als je een keer in/uitlogd, kan je er dan niet meer in :?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 12:04 schreef morphje het volgende:
Okee niet gelijk mijn rechten ontnemen, maar ik deel alleen even mee wat ik contateer in de forumpjes :)

Wanneer ik mijn account had aangemaakt wist ik niet, maar het is duidelijk dat het na 1 april was :( Bye Bye account.

Ik maak pcies dezelfde account aan en ik kan gelijk weer in SG posten :? Ik kijk bij mijn aantal posts en dat is nu 20 (met deze erbij). Op de een of andere manier zijn toch de hoeveelheid posts van mij meegenomen van voor de crash of er moet een bug zitten in het forum waardoor ik toch wel kan posten.

Als ik een zoekactie doe naar mijn nick dan komen alleen de posts in NOS naar voren en niet die van SG. Bij elkaar zijn dat er 10 en toch is dit mijn 20ste post :?

Ik denk ik zal zo aardig zijn om dit te posten, wees gaarne ook zo aardig om mij nog steeds te laten posten in SG *D

ps. jammer dat het niet werkt voor de huiskamer :P
Jij geluk gehad hebben :)

Verwijderd

ik wil ook in de huiskamer :( want daar staat mijn topic :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 12:26 schreef Xtentic het volgende:
Hoe nou eens op joh! Je hebt nog niet genoeg posts om er in te kunnen, dat is gewoon pech, maar ik kan je alvast wel verklappen dat als jij zo doorgaat, je er ook helemaal niet in gaat komen. (Preventieve HK-ban noemen we dat!)

Bericht hierboven

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 12:23 schreef Buzzman het volgende:
En als je een keer in/uitlogd, kan je er dan niet meer in :?
Ik ben zo vaak in en uitgelogt, keer op keer kon ik posten. Als ik nu niet meer kan posten is dat de onvriendelijkheid van een mod en zal ik dat niet echt waarderen. Ik ben zo aardig om een bug te raporteren, laat me er dan gebruik van maken ook B-)

Ze moeten toch leven van anderen om bugs te raporteren dacht ik zo?

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 12:26 schreef Xtentic het volgende:
Er staat een heel interessante posting inderdaad nu in de huiskamer. Ik kan er ook niet in. Nou jah pech voor de mensen daar. Tja ik post toch wel die 150 berichten bij elkaar, kost helaas wat tijd, boeie.

ps. er zijn heel wat meer forums waar je waarschijnlijk niet op kan komen :) Ik kon er in totaal 5 vinden en 2 (tijdelijk) gesloten.

edit: laatste alinea

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik voldoe wel aan de 30/50 regel maar zie sg niet??? De 60/150 regel was toch alleen maar voor de Huiskamer?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 12:45 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Hoe nou eens op joh! Je hebt nog niet genoeg posts om er in te kunnen, dat is gewoon pech, maar ik kan je alvast wel verklappen dat als jij zo doorgaat, je er ook helemaal niet in gaat komen. (Preventieve HK-ban noemen we dat!)
ah... blijkbaar...

;(

ach dan posten we vandaag maar eens een paar nuttige zinnetjes ;)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 13:07 schreef morphje het volgende:

[..]

Er staat een heel interessante posting inderdaad nu in de huiskamer. Ik kan er ook niet in. Nou jah pech voor de mensen daar. Tja ik post toch wel die 150 berichten bij elkaar, kost helaas wat tijd, boeie.

ps. er zijn heel wat meer forums waar je waarschijnlijk niet op kan komen :) Ik kon er in totaal 5 vinden en 2 (tijdelijk) gesloten.

edit: laatste alinea
tja pech... maar wou graag het antwoord horen... ik heb niets voor niets een topic geopend natuurlijk ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Jah zou ik ook doen als ik jou was, maar wel nuttig dan :)

Ennuh LA telt ook niet mee in te tellingen :o

Bericht hierboven

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 13:28 schreef Floris Diemel het volgende:
Jah zou ik ook doen als ik jou was, maar wel nuttig dan :)

Ennuh LA telt ook niet mee in te tellingen :o
Tja... Ik kan genoeg zeggen, maar het antwoord dat er geantwoord gaat worden is "pech" en inderdaad het is jammer </vage praat> (ging over nuttige posts :) )

Wel jammer dat LA niet meetelt, wel logisch opzich :) Helaas kan/wil mezelf alleen nuttig maken op een aantal forums :)
Pagina: 1