Okee niet gelijk mijn rechten ontnemen, maar ik deel alleen even mee wat ik contateer in de forumpjes 
Wanneer ik mijn account had aangemaakt wist ik niet, maar het is duidelijk dat het na 1 april was
Bye Bye account.
Ik maak pcies dezelfde account aan en ik kan gelijk weer in SG posten
Ik kijk bij mijn aantal posts en dat is nu 20 (met deze erbij). Op de een of andere manier zijn toch de hoeveelheid posts van mij meegenomen van voor de crash of er moet een bug zitten in het forum waardoor ik toch wel kan posten.
Als ik een zoekactie doe naar mijn nick dan komen alleen de posts in NOS naar voren en niet die van SG. Bij elkaar zijn dat er 10 en toch is dit mijn 20ste post
Ik denk ik zal zo aardig zijn om dit te posten, wees gaarne ook zo aardig om mij nog steeds te laten posten in SG
ps. jammer dat het niet werkt voor de huiskamer
Wanneer ik mijn account had aangemaakt wist ik niet, maar het is duidelijk dat het na 1 april was
Ik maak pcies dezelfde account aan en ik kan gelijk weer in SG posten
Als ik een zoekactie doe naar mijn nick dan komen alleen de posts in NOS naar voren en niet die van SG. Bij elkaar zijn dat er 10 en toch is dit mijn 20ste post
Ik denk ik zal zo aardig zijn om dit te posten, wees gaarne ook zo aardig om mij nog steeds te laten posten in SG
ps. jammer dat het niet werkt voor de huiskamer