Toon posts:

Iphone 5 batterij,scherm en geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,
ik zit al erg lang op dit forum maar nooit de behoefte gehad om een account te maken maar nu ik wat probleempjes heb met m'n telefoon is de kogel door de kerk.

Batterijprobleem:
mijn telefoon laad extreem snel op en als hij eenmaal 100% is duurt het best lang voordat hij naar 99%. Maar vanaf 99% gaat het weer zeer snel naar beneden.
ik heb al herstel geprobeerd maar heeft niks uitgehaald zowel voor als na mijn jailbreak heb ik dit probleem.

Schermprobleem:
Mijn scherm steekt aan de bovenkant een beetje uit en als ik hem terugdruk dan vlekt m'n scherm.

Geluidprobleem:
Met mijn geluid is niks mis slechts als ik gebeld word en opneem dus tijdens het praten enkel is de geluid erg zacht. Terwijl bij elke instellingen de geluid op 100 staat

Mijn vraag was dus welke van deze probelemen softwarematig kunnen verholpen en welke niet en hoeveel het dan ongeveer zou kostten om het te laten maken, ik woon namelijk erg ver van elk applestore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Is de telefoon open geweest? Tweedehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Lijkt erop dat de IPhone onder spanning geeft gestaan en gebogen is geweest (achterzak) ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Breezers schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:28:
Lijkt erop dat de IPhone onder spanning geeft gestaan en gebogen is geweest (achterzak) ?
Ik heb hem nooit in mijn achterzak gestoken, maar hij is wel tweedehands hij is van m'n neef gekregen hij gebruikte hem echter wel superzuinig zaten slechts paar krasjes op de achterkant
bierkwadraat schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:23:
Is de telefoon open geweest? Tweedehands?
Zoals ik tegen breezers zei is hij tweedehands maar niet opengeweest.

Ook moet ik meldden dat het probleem van bellen slechts een maand is, ook merk ik sinds een tijdje dat als ik via whatsapp spraakmemo's ontvang hij soms op zwartbeeld springt en ook zo een zacht geluid geeft was het vergeten te meldden in mijn openingpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Asala,

Zachte geluid uit je speaker ( receiver ) kan komen door dat gaasje verstopt zit, het kan ook komen door een Hardware problemen.
Scherm losraken gebeurt jammer genoeg vaker.

Als je nog garantie hebt, en zeker weet dat toestel niet door 3e is geopend valt dit onder garantie.

Mocht je vragen hebben kun je beste contact opnemen met Apple of navragen aan je neef waar toestel is gekocht en dan naar de winkel gaan.