Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb een nieuwe Galaxy Core Prime, wil graag muziek luisteren maar ik heb alleen de betaalde Play Music, maar ik zou het toch ook gewoon gratis moeten kunnen luisteren. Alvast Bedankt

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Hoe bedoel je? Wees eens duidelijk? Bedoel je via Spotify of een andere app. Je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen muziek op de telefoon zetten en die afspelen met Play Music.

"When you grow up your heart dies"

• Zeuas1912
Ik heb ook Play Music maar dat is betaald en op Galaxy Ace had ik gewoon de muziek app (stond er standaard op en is gratis) waar ik me muziek mee gratis mee luisterde

• sjaool

sjaool

Dat kan met Play Music ook nog steeds hoor, je hoeft geen abonnement te nemen. Je kunt natuurlijk ook een andere app downloaden in de Playstore om je muziek mee af te spelen. Er zijn er meer dan genoeg te vinden.

• Zeuas1912
Welke raad jij aan (zonder wifi te beluisteren)

• sjaool

sjaool

Staat Muziek niet gewoon op je telefoon? Die kun je toch ook gebruiken. Ik gebruik zelf Rocket Player. Maar er is veel meer keuze om muziek te luisteren. Ik neem aan dat het dan om muziek gaat die je op je telefoon hebt staan. Om te streamen zijn er andere spelers te vinden maar dat kost data.

• Zeuas1912
Nee dat is juist het rare die staat er niet op maar ik zal eff naar Rocket Player kijken.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
Zeuas1912 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:57:
Ik heb ook Play Music maar dat is betaald en op Galaxy Ace had ik gewoon de muziek app (stond er standaard op en is gratis) waar ik me muziek mee gratis mee luisterde
Wat is "me muziek"?

Play music zonder abo is gewoon een player die muziek van je toestel kan afspelen, je kan zelfs zelf muziek uploaden en streamen, zonder abo.

Met abo kan je alles onbeperkt luisteren.

Strava

• Zeuas1912
Oke dankje wel
ik weet genoeg
Pagina: 1