Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

compatibel usb 3.0: A-B kabel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bever01
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 06-02-2017
Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn computer op een andere plaats zetten, en dan met lange kabels werken.

Nu ik heb 3 usb kabels nodig.

Ik dacht aan een usb 3.0 hub te kopen en dan achteraan is er 1 a-b usb kabel nodig.

De afstand die ik nodig heb tot aan mijn pc is 5meter.

Is het waar dat je voor usb 3.0 maximum 3 meter mag gebruiken , en voor een a-b maar maximum 1 meter ? Ref: http://newnex.com/Golf_Article.php

mvg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verhaal zou ik zeker met een korreltje zout nemen.
Oké, 100 meter met een el cheapo kabeltje gaat wellicht problemen opleveren maar dat is dan ook wel weer het andere uiterste ;)
Maw, 5 meter moet geen enkel probleem zijn. Ook zonder door elfen gesmeed gold plated kabeltje

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-09 09:46
Ik zou geen usbhub nemen, maar gewoon 3 losse kabels :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True