Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

JBL sb350 soundbar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hassie54
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-01-2019
Ik heb een JBL sb350 soundbar gekocht maar de subwoofer hoor ik niet. die is wireless maar als ik doe wat erin de beschrijving staat werkt het niet.
doe denk ik iets fout maar weet niet wat. mijn tv heeft hdmi arc en optical. heb de soundbar aangesloten op optical.

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:25
Dit is nergens voor nodig. Als je niets zinnigs te posten hebt, plaats dan niets.

[Voor 89% gewijzigd door D vd V op 09-05-2015 20:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:29

ivan797

Student Technische Informatica

doekje dat is niet aardig!

hassie het kan zijn dat je op je tv nog de optical audio uit moet select om hier muziek over af te spelen

Het is echter misschien slimmer om hem via hdmi aan te sluiten. dan reageert de soundbar meestal ook op de volume toetsen van je afstandsbediening.

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8819
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21-12-2016
Komt er wel geluid uit de soundbar maar niet uit de woofer ??
Verder elke soundbar zal moeten werken via optical uit
Als het niet werkt dan staat optical uit in je tv of een verkeerde protocol what je soundbar niet begrijpt

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True