Hulp nodig met Dreamweaver/Flash CS6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Goedenavond!

Aankomende maandag t/m woensdag heb ik mijn eindexamens in het vak DTP. Nu ben ik even alles aan het doornemen maar ik loop vast met Dreamweaver/flash combinatie.

Voor de examens weet ik dat ik een flash banner moet maken en die in Dreamweaver moet plaatsen.

Flash bestand is gemaakt (soort slideshow van 3 plaatjes) en ik heb hem geexporteerd als SWF (Flash player 6 en Actionscript 2.0/3.0

Hoewel het werkt in Flash (flash banner afspelen) werkt hij niet in Dreamweaver als ik hem plaats. Het blijft een statisch plaatje en ik heb het meerdere malen geexporteerd als flash 6/7/8/9 en actionscript 1.0/2.0/3.0

Zie ik iets over het hoofd of? Ik krijg geen foutmeldingen o.i.d.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Test je het op/met een webserver (lees: http://localhost o.i.d.) of een dmv het openen van de file (lees: file://c:\\project oid)?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
RobIII schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:20:
Test je het op/met een webserver (lees: http://localhost o.i.d.) of een dmv het openen van de file (lees: file://c:\\project oid)?
Ik open het gewoon via dreamweaver (live view) en ik open het in IE, Firefox en Chrome en bij beide werkt het niet.

Het bestand in Flash openen werkt wel en werkt de banner ook maar niet in Dreamweaver of in een browser

[ Voor 35% gewijzigd door Knamix op 09-05-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Knamix schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:05:
Aankomende maandag t/m woensdag heb ik mijn eindexamens in het vak DTP. Nu ben ik even alles aan het doornemen maar ik loop vast met Dreamweaver/flash combinatie.

Voor de examens weet ik dat ik een flash banner moet maken en die in Dreamweaver moet plaatsen.
offtopic:
Wow. Lekker achterhaalde kennis die voor dat vakgebied getoetst wordt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:41
Check de link naar het Flash bestand in je (HTML?) pagina. Zorg dat die relatief is aan de locatie van je pagina, dus niet c:/je/map/flash/slidesow.swf oid. Iig geen c:/ shizzle erin.

Volgens mij, als ik het me goed herinner van 15 jaar geleden, kan dat nog wel eens voor problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
pimskie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:16:
Check de link naar het Flash bestand in je (HTML?) pagina. Zorg dat die relatief is aan de locatie van je pagina, dus niet c:/je/map/flash/slidesow.swf oid. Iig geen c:/ shizzle erin.

Volgens mij, als ik het me goed herinner van 15 jaar geleden, kan dat nog wel eens voor problemen zorgen.
Yup, Dreamweaver Live view corrigeert het pad voor ontwikkeldoeleinde (zeggen ze..) maar browsers doen dat natuurlijk niet. Je flash file pad aanpassen zou automatisch moeten gebeuren zodra je je site hebt gedefinieerd in Dreamweaver. Dat doe je door je website toe te voegen als project.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:12
Je kunt checken of je browser het .swf bestand snapt door het bestand gewoon in een lege browser tab te slepen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Pagina: 1