Nieuw, nu met Twitter
Hmm, in elk forum lijkt me niet, dat is wat overdreven, maar op de frontpage... Misschien moeten we 's samen gaan werken met de "aansteker/flesopener/slotje" mensen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kan er misschien een topic in het mededelingen forum gezet worden?
Het is tenslotte een algemene GoT aangelegenheid
Het is tenslotte een algemene GoT aangelegenheid
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
schrap mij maar van t lijstje voor tweaksters t-shirts. ik weiger in zo'n ding te lopen als je hier zo behandeld word. gare boel hier.
Idem Dito...Op maandag 18 juni 2001 12:53 schreef _Sanniej_ het volgende:
schrap mij maar van t lijstje voor tweaksters t-shirts. ik weiger in zo'n ding te lopen als je hier zo behandeld word. gare boel hier.
How many babies can a motherboard have?
Op maandag 18 juni 2001 12:53 schreef _Sanniej_ het volgende:
The ramblings of an idiot
mag zeker de HK niet in?Op maandag 18 juni 2001 12:53 schreef _Sanniej_ het volgende:
Schakel je vrouwelijke charmes in.....Op maandag 18 juni 2001 12:53 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ja leg eens uit svp???
Dat is niet lollig ofzo, wie zegt dat wij dat lollig vinden.
Persoonlijk vind ik het een goed idee om de nadruk weer op de technische zaken te leggen, dit is tenslotten een computergerelateerde site, maar misschien was het verstandiger geweest om de huidige users daar nog niet in mee te nemen. Dus de nieuwe regels alleen voor nieuwe gebruikers in te voeren.
Sja, t blijft n moeilijk probleem, het niveau op een forum.
Persoonlijk vind ik het een goed idee om de nadruk weer op de technische zaken te leggen, dit is tenslotten een computergerelateerde site, maar misschien was het verstandiger geweest om de huidige users daar nog niet in mee te nemen. Dus de nieuwe regels alleen voor nieuwe gebruikers in te voeren.
Sja, t blijft n moeilijk probleem, het niveau op een forum.
Pagina: 1