Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar deze kabel kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Bondarev
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-04 04:44
Hallo tweakers,

Heb vandaag een voeding gekocht van een andere tweaker maar hier mist een kabel.
Ik ben op zoek naar een kabel met een PCI-e 6 pin aansluiting, de ene rij moet helemaal vierkant zijn, de andere rij helemaal rond (beetje vaag). De andere aansluiting moet een molex female aansluiting zijn. Ik ben nu op internet aan het zoeken maar kan niet de juiste kabel vinden. Weet iemand toevallig een goede webshop waar veel kabels worden verkocht voor een normale prijs?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

De eerste waar ik aan denk: http://www.allekabels.nl/.

Echter; geen idee of ze daar hebben wat je zoekt, maar het lijkt me vast een goed startpunt.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08

MsG

Forumzwerver

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Bondarev
Bastiaan schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:58:
De eerste waar ik aan denk: http://www.allekabels.nl/.

Echter; geen idee of ze daar hebben wat je zoekt, maar het lijkt me vast een goed startpunt.
Deze hele site afgezocht, helaas niks. Heel veel molex male kabels, heel weinig female kabels. Diegene die wel female zijn hebben geen PCI 6 pin aansluiting. Zal zo eens nog op eBay zoeken.
Op eBay ook niks, alleen eentje in Amerika gevonden, 16 euro verzending.

[ Voor 7% gewijzigd door Bondarev op 09-05-2015 13:07 ]

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Misschien helpt het als je de voeding vermeld...?

• Bondarev
Lijkt mij ook wel handig ja. Fractal Design Newton R3 1000W.
Ik zou ook nog de PCI > Molex kabel van mijn Seasonic voeding kunnen gebruiken, maar dan moet ik een ander PCI plugje kopen. En ja hoor, ook die kan ik niet vinden. Gaat lekker vandaag :(

[ Voor 61% gewijzigd door Bondarev op 09-05-2015 13:17 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Je zoekt dus een modulaire kabel voor je voeding om apparaten met een molex connector aan te kunnen sluiten? Dan zou ik toch op zoek gaan naar kabels van Fractal zelf, de aansluitingen aan de kant van de voeding zijn niet gestandaardiseerd dus een kabel van een ander merk aansluiten is niet verstandig.

• Bondarev
Aan de kast zit een mannelijke molex connector vast, voor de Fan Hub en de I/O shield verlichting. Heb Fractal 's ochtends al gemaild, wachten op antwoord dus. Zo niet mag deze voeding terug naar de tweaker. Bedankt!
Pagina: 1