Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp nodig voor mijn website

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 21:01
Beste tweakers,

Ik heb het geprobeerd, maar kom er maar niet uit.

Ik probeer voor mijn website (wordpress met Avada theme) het volgende voor elkaar te krijgen:

- ik ga wekelijks artikelen schrijven over gezondheid, fitness, gewicht etc. Sommige artikelen zullen uitmaken van meerdere issues. Ik wil aan de rechterkant per categorie mijn artikelen plaatsen.

Bijvoorbeeld: Aan de rechterkant moet een klikbare link zijn "Macro-nutrienten", als ik erop klik opent een nieuwe pagina met 3 artikelen onder elkaar, Koptekst met korte beschrijving waar de artikel over gaat, en een lees meer knop.

Ik kom er maar niet uit.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, niemand kan je op deze manier helpen want je stelt geen vraag.

Lees, afhankelijk van hoe je dit topic bedoelt, even de volgende links door:
  1. Als je zelf je eigen probleem met onze hulp wil oplossen: De Quickstart
  2. Als je iemand zoekt die je probleem voor je oplost zonder dat je moeite hoeft te doen: Devschuur® Beleid - Scriptrequests
  3. Als je iemand zoekt die je probleem al dan niet tegen betaling voor je komt oplossen: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
Is optie 1 het geval, dan kun je ná het lezen van de quickstart een nieuw topic openen waarin je wél de benodigde info geeft. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True