Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop 550 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotNerdyNuff
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-05-2015
Lieve tweakertjes,

Zoals mijn naam aangeeft: nerdy, but not nerdy nuff, laten we zeggen nerdy in een andere richting. Dus heel graag jullie hulp bij de aanschaf van mijn laptop :).

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor van alles; entertainment (downloaden & blue ray kwaliteit film kunnen kijken), gamen, en ik doe verder aan wat photoshoppen, beats maken en video editten dus zou leuk zijn als dat allemaal soepel en in mooie kwaliteit kan!

Wat is je budget?
Ik begon met 450 absoluut maximum, maar na zelf wat rondzoeken is het absoluut maximum nu 550. Een tientje meer kan wel, maar that's it.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
NEEN. Accuduur doet er echt niet toe.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik denk dat mijn voorkeuren met mijn budget misschien een beetje onhaalbaar zijn.. ik wil een i7 processor (of vergelijkbaar AMD, niet bekend met deze processors), minstens 8gb ram, en ook minstens 500gb bij voorkeur ssd of tenminste ssd cache. Wil echt absoluut geen touchscreen, dat vind ik vreselijk. Mijn laptop moet schoon zijn en glimmen, geen vingers op het scherm!!!

Dit is mijn eerste keer hier, en ik kom hier eigen alleen voor dit advies, dus ik hoop van harte dat iemand de moeite wil nemen mij hier een laptop aan te raden!! Alle input wordt gewaardeerd. Heb nu een laptop waar ik mijn oog op heb, maar niet zeker van ben:

HP Pavilion 15-p132nd, maar ik ben echt niet bekend met AMD.. dus kan ik hierop multitasken, beats maken, video's editten, etc? En het liefst alle vensters tegelijk open hebben! Het lijkt mij echt prima laptop, maar geen idee hoe deze processor is.. Ik wil ook lang met de laptop kunnen doen! Graag meningen, en andere opties :) Heel veel dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-09 13:59

Tahref

God bless you

Wat is je voorkeur als het gaat om de grote van de laptop? 15.6 inch of groter/kleiner?
Je zou er graag ook op willen gamen. Wat voor games bedoel je dan precies? (simpele games zou misschien betekenen dat je voor een mindere videokaart kan gaan waardoor er minder gecompenseerd hoeft te worden op de processor)

Ik zou persoonlijk voor deze gaan > http://www.laptopshop.nl/...ad-z50-75-80ec00b8nx.html

[Voor 19% gewijzigd door Tahref op 09-05-2015 06:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 669966
  • Registratie: april 2015
  • Niet online
Als je het toch niet gaat meenemen, kun je dan niet beter een pc nemen? heb je meteen betere specs.

• NotNerdyNuff
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-05-2015
Tahref schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 06:31:
Wat is je voorkeur als het gaat om de grote van de laptop? 15.6 inch of groter/kleiner?
Je zou er graag ook op willen gamen. Wat voor games bedoel je dan precies? (simpele games zou misschien betekenen dat je voor een mindere videokaart kan gaan waardoor er minder gecompenseerd hoeft te worden op de processor)

Ik zou persoonlijk voor deze gaan > http://www.laptopshop.nl/...ad-z50-75-80ec00b8nx.html
Niet al te zware games, en ook niet al te vaak dus er kan best op videokaart bezuinigd worden. Heb ook vrienden waar ik kan gamen toch :D.
xXBunnyShmexiXx schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:44:
Als je het toch niet gaat meenemen, kun je dan niet beter een pc nemen? heb je meteen betere specs.
Ik ga hem wel meenemen, ik heb alleen overal gelijk een stopcontact beschikbaar! Dus vandaar dat de accu niet belangrijk is voor mij. Zal misschien wel eens voorkomen dat ik hem een uurtje zonder stroom in de buurt wil gebruiken, maar ook niet veel meer. Geen college laptop oid :).

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 13:20

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wat dacht je hier van: V&A aangeboden: Asus N56VB-S4016H Zit geen harddisk in.

Of http://tweakers.net/categ...8E5vyhVIdMUqA6Zbw7UUFsLAA

Volgens mij krijg je dan veel meer bang for buck. :)

[Voor 17% gewijzigd door Frozen op 21-05-2015 00:42]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:09
Bij elke laptop zeg ik: gooi die hd er uit, ssd er in. Cpu's zijn snel zat tegenwoordig, en in die budget laptops loop je gewoon tegen de limiet van de hd aan. En dan is de laptop "traag". Ja dat is niet vreemd met zo'n 2,5" eco schijfje erin. Dus als je ook echt plezier ervan wil hebben: het is echt het geld waard.
mijn laptop is 7 jaar oud, een core2duo nog, maar met de ssd erin is ie prima vlot en sneller dan onze werk laptops..

[Voor 29% gewijzigd door sig69 op 21-05-2015 01:20]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True