Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om hiermee te gamen. eve online, CS:GO en LoL zijn mijn huidige spelletjes. Dit verandert nog wel eens als er een nieuw spel uitkomt. De pc moet dit dan wel aan kunnen. Dat hoeft dan weer niet altijd op ultra o.i.d. Naast games zal ik deze pc ook gebruiken voor Solidworks. Bestanden waar ik mee weer zijn vaak niet al te complex dus ik heb zo'n gevoel dat een gamesysteem gewoon zal volstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs was in eerste instantie €1000 inc extra monitor. In mijn eigen setup ben ik daar al best hard overheen gegaan, maar het liefst heb ik er nog wel iets af.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis TOBO en 1 scherm heb ik al. een Dell U2414H. Ik ben echter groot fan om op 2 schermen te werken dus in mijn wensenlijst komt nog eenzelfde monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee of de voeding sterk genoeg ik, maar dat lijkt me wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur o.i.d.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur is dus de monitor. Naast de monitor wil een ook graag een strakke kast hebben. Zo minimalistisch mogelijk. Een kast met een deur vind ik er dan ook altijd gelikt uitzien.
Ga je overklokken?
nee niet van plan
Ik ben van plan om hiermee te gamen. eve online, CS:GO en LoL zijn mijn huidige spelletjes. Dit verandert nog wel eens als er een nieuw spel uitkomt. De pc moet dit dan wel aan kunnen. Dat hoeft dan weer niet altijd op ultra o.i.d. Naast games zal ik deze pc ook gebruiken voor Solidworks. Bestanden waar ik mee weer zijn vaak niet al te complex dus ik heb zo'n gevoel dat een gamesysteem gewoon zal volstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs was in eerste instantie €1000 inc extra monitor. In mijn eigen setup ben ik daar al best hard overheen gegaan, maar het liefst heb ik er nog wel iets af.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis TOBO en 1 scherm heb ik al. een Dell U2414H. Ik ben echter groot fan om op 2 schermen te werken dus in mijn wensenlijst komt nog eenzelfde monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee of de voeding sterk genoeg ik, maar dat lijkt me wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur o.i.d.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur is dus de monitor. Naast de monitor wil een ook graag een strakke kast hebben. Zo minimalistisch mogelijk. Een kast met een deur vind ik er dan ook altijd gelikt uitzien.
Ga je overklokken?
nee niet van plan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 374,95 | € 374,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 77,79 | € 77,79 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |