Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

advertenties verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• linden656
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2017
Hoe kan ik inactive advertenties van mij zelf verwijderen?
Bij voorbaat dank met vr. gr. ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13-06 22:33
Kan niet. :p

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Klopt, je kan advertenties alleen op "verkocht" of "vervallen" zetten. Waarom zou je ze willen verwijderen dan?

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10:39
Niemand kan de inactieve advertenties zien zo ver ik weet, op jezelf en de Tweakers admins na.

• RichieB
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 30-09 22:57
Assix schreef op zaterdag 9 mei 2015 @ 14:22:
Niemand kan de inactieve advertenties zien zo ver ik weet, op jezelf en de Tweakers admins na.
Excuses dat ik reageer op dit oude draadje, maar dat is niet waar. De "inactieve advertenties" kunnen door iedereen worden opgevraagd die de URL weet. Bijvoorbeeld vanuit een bookmark of door specifiek genoege zoektermen in te geven bij bijv. Google.

Ik zou ook graag mijn oude advertentie verwijderen, gewoon omdat die informatie niet relevant meer is. Wie kan ik daar het beste voor benaderen?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True