Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Betreft: Cable sleeve

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skozaa
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 05-09 12:46
Hey ik wil graag mn voeding gaan sleeven en dit word dan zowiezo mijn 1e keer

en ik hoopte op hulp van 1 van jullie wie hier ervaring in heeft...

Ik weet niet wat ik allemaal nodig heb en de tools en waar ik het beste het vandaan kan halen...
ik moet ook natuurlijk weten hoeveel ik nodig heb en de dikte

mijn voeding is een thermaltake 750M ;)

Trusted

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat dacht je van zelf even zoeken op de GoT search en gewoon google? Zat over te vinden.
Zomaar je vraag neerplempen wordt niet echt gewaardeerd. We zijn geen helpdesk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Welkom, ik zou inderdaad even zoeken op het forum (of google), dit is een onderwerp wat echt al heel vaak is langsgekomen namelijk. We doen er daarom een slotje op. We verwachten dat mensen eerste even zoeken en vermelden wat ze al hebben gevonden, voordat ze de vraag stellen.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True