In het verleden heb ik een tweede facebook account aangemaakt onder een nickname, dit omwille dat ik bepaalde zaken gescheiden wil houden van mijn echte facebook account met mijn echte naam. Blijkbaar is dit niet toegestaan en is facebook dit te weten gekomen. Ik heb deze account echt nodig maar het lukt me niet om deze te identificeren, deze pop-up kreeg ik:

Daarna moest ik een captcha invullen:

Waarna ik dan mijn mobiele telefoonnummer moet invullen. Mijn telefoonnummer is reeds gelinkt aan mijn echte facebook account en kan ik dus niet nogmaals gebruiken. Verder kan ik de verificatiecode ook enkel via sms ontvangen:

Aangezien dit niet lukt klikte ik op de link "I'm having trouble with this step" waarna ik naar deze pagina gebracht werd:

Daar klikte ik op "submit a request":

Daarna had ik mijn eigen identiteitskaart wat gephotoshopt zodat deze mijn valse naam en geboortedatum zou weergeven, maar facebook vertelt mij dat de afbeelding, die gewoon een .jpg bestand is, een virus bevat, wat uiteraard niet kan:

Dusja, nu weet ik niet meer wat gedaan ... wie kan mij helpen?

Daarna moest ik een captcha invullen:

Waarna ik dan mijn mobiele telefoonnummer moet invullen. Mijn telefoonnummer is reeds gelinkt aan mijn echte facebook account en kan ik dus niet nogmaals gebruiken. Verder kan ik de verificatiecode ook enkel via sms ontvangen:

Aangezien dit niet lukt klikte ik op de link "I'm having trouble with this step" waarna ik naar deze pagina gebracht werd:

Daar klikte ik op "submit a request":

Daarna had ik mijn eigen identiteitskaart wat gephotoshopt zodat deze mijn valse naam en geboortedatum zou weergeven, maar facebook vertelt mij dat de afbeelding, die gewoon een .jpg bestand is, een virus bevat, wat uiteraard niet kan:

Dusja, nu weet ik niet meer wat gedaan ... wie kan mij helpen?