Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Studie laptop 400 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben op zoek naar de beste laptop die ik kan krijgen voor max. 450 euro.
Ik heb al een SSD in mijn bezit.

Wat ga je met je laptop doen?
Internet, Office, Netflix, Spotify

Wat is je budget?
Max. 450

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, mee naar school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Min. processor: Intel Core I3
Werkgeheugen min: 4GB
Schermdiagonaal: 15,6 inch
Max gewicht: 2,3 kg

Alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je zelf al wat gevonden in de pricewatch als je deze eisen gebruikt? Als je dan een top 3 hebt, is het ook makkelijker om advies te geven...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf de Lenovo Essential B50-70 (MCC2GMH) en de Toshiba Satellite C50-B-13X gevonden, maar ik ben wel benieuwd of er nog andere laptops zijn die even goed/beter zijn binnen mijn budget.

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11 18:46

Trygve

Redacteur
Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877 is kleiner dan je voorkeur, maar wel een fijne schermresolutie en met je SSD erbij een gebalanceerd systeem.

Verwijderd

Topicstarter
r100 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:49:
Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877 is kleiner dan je voorkeur, maar wel een fijne schermresolutie en met je SSD erbij een gebalanceerd systeem.
Bedankt voor het meedenken!
De resolutie is idd wel beter en hij is erg licht maar 15,6 inch vind ik toch prettiger werken.

Verwijderd

Topicstarter
De Lenovo IdeaPad G50-70-01572 ziet er ook goed uit. Deze is alleen 2,5 kg. Is dat vervelend om elke dag mee naar school te nemen of verschilt dat niet veel met 2,3 kg?

Verwijderd

Ik weet niet wat jij vervelend vindt. Ik loop de afgelopen 5 jaar met een 13,3 inch rond. Mijn persoonlijke voorkeur voor veel reizen gaat nu naar 14 inch. Misschien een idee om eens een winkel naar binnen te lopen en wat laptops te testen qua gewicht?

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Het leuke van een hogere resolutie is dat je meer werkruimte krijgt op hetzelfde oppervlak. Zo heeft bijvoorbeeld een Dell XPS 13 met 3200x1800 resolutie, een groter werkoppervlak dan een 17" 1080p scherm.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Pagina: 1