Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sofinummer

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ratnadjuwi
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 03-06-2015
Weet iemand de email adres van de belastingdienst ? Ik woon in belgie en ik heb sofinummer nodig om in Nederland te werken. Ik belde naar Nederlandse belasting maar zonder sofinummer krijg ik niemand aan de lijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Het heet geen sofi-nummer meer, maar BurgerServiceNummer (BSN).
Ik denk dat dit hier voor jou van toepassing is: http://www.rijksoverheid....niet-ingezetenen-rni.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ratnadjuwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:50:
Weet iemand de email adres van de belastingdienst ? Ik woon in belgie en ik heb sofinummer nodig om in Nederland te werken. Ik belde naar Nederlandse belasting maar zonder sofinummer krijg ik niemand aan de lijn.
Als je geen burgerservicenummer (voorheen sofinummer) invult hoor je automatisch een medewerker aan de lijn te krijgen, althans, als je vanuit Nederland belt wel. Email doen ze niet aan, Twitter overigens wel: https://twitter.com/Belastingdienst/with_replies

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 08:57
u_nix_we_all schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:00:
Het heet geen sofi-nummer meer, maar BurgerServiceNummer (BSN).
Ik denk dat dit hier voor jou van toepassing is: http://www.rijksoverheid....niet-ingezetenen-rni.html
Sofinummer bestaat nog gewoon en kan best wel eens van toepassing zijn op iemand die in België woont, maar iets met de belastingdienst in Nederland wil doen.

*edit* Oh, blijkbaar hebben ze die vorig jaar toch definitief opgegeven. Vaag, wat is de term Burger in BSN dan nog waard :S

[Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 08-05-2015 19:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:00
Nope, Sofinummer bestaat nog steeds ;) maar om er eentje aan te vragen kan je even naar een belastingkantoor gaan, met paspoort en reden (werk dus), dan maken ze er meteen eentje aan. In 20 minuten sta je weer buiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:59

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ik denk dat de vraag hiermee wel beantwoord is...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True