Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aansluiten 3 beeldschermen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:36
Beste Forum leden,

Ik wil 3 beeldschermen aansluiten op mijn moederbord, ik heb een asrock h81m-hds moederbord, deze bevat de volgende aansluitingen:

1x hdmi
1x dvi
1x vga

Nu heb ik 3 beeldschermen erop aangesloten, 1x hdmi, 1x dvi, en 1x vga.

Echter pakt mijn computer maar 2 beeldschermen tegelijk, de 3e ziet hij wel maar geeft geen beeld.

Heeft dit er mee te maken dat er maar 2 beeldschermen tegelijk kunnen worden aangesloten, en dat er voor een 3e beeldscherm een extra videokaart bij in moet geplaatst worden?

Alvast bedankt,

Wouter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Mijn q77-2dh kan maar max 2 monitoren aansluiten. Er zitten ook 3 aansluitingen op. Gelukkig heb ik nog een 2e videokaart voor de overige 3 monitoren=5 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 29-09 13:20
De meeste grafische chips doen maar 2 aansluitingen tegelijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zult hiervoor inderdaad een extra videokaartje moeten plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Een dvi en vga aansluiting betekend meestal maar 1 van de beide gebruiken, afhankelijk van het type monitor dat je gebruikt.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True