Wijziging User Review - Astennu Jadatmag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadatmag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:12
Mede-auteur:
  • Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03

Astennu

In 2013 ben ik in onderhandeling gegaan over een aantal games die Astennu had aangeboden via Vraag & Aanbod.

Hij stond hier maar is inmiddels natuurlijk al verwijderd: V&A aangeboden: Never Settle Gold voucher (3 Games naar keuze)

Na een paar keer over en weer te hebben gemaild over de prijs had ik vervolgens 4 dagen niet gereageerd. Astennu heeft toen (begrijpelijk) een negatieve review achter gelaten omdat ik halverwege een onderhandeling niet meer reageerde.

De review staat hier: gallery: jadatmag

Nu heb ik echter sinds 2013 al een negatieve review staan op mijn account. Dat zou ik normaal niet erg vinden maar omdat dat mijn enige review is en ik weer gebruik wil gaan maken van Vraag & Aanbod vind ik het toch een beetje sneu.

De review klopt maar geeft een verkeerd beeld van mij als Vraag & Aanbod gebruiker. Ik heb nu namelijk 1/5 sterren gekoppeld aan mijn naam. Daarnaast ben ik van plan sneller te gaan reageren in de toekomst :p

Ik heb dit al besproken met Astennu en hij wil mij uit coulance helpen bij het verwijderen van de review.

Ik ga akkoord met het verwijderen van de review.

Tnx Astennu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Iedereen verdient een 2e kans. Ik ga er van uit dat hij zijn beloftes na komt.
Wat mij betreft mag die review verwijdert worden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!