Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop voor rond de 500 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een laptop voor ongeveer 500 euro.
Maakt niet uit welk merk.
als je er maar redelijk op kan gamen.
ook neem ik hem elke dag mee naar het werk. en moet tegen een stootje kunnen.
ik weet dat 500 euro niet veel is voor een game laptop maar ik zoek het max haalbaar voor dat bedrag.
Kan iemand me helpen.:D?

Alvast bedankt!

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
wil graag gamen leauqe of legends. mdw .
Wat is je budget?
600
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
elke dag
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Merk boeit niet als ik er maar goed op kan gamen :D
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2015 16:38 ]

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:56

Tahref

God bless you

''Wat is je budget?
600
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 500''

Haha, is je budget 500 of 600 euro?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 23:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Ga je er op je werk ook mee gamen, dus alléén gamen? Dan is accu en scherm dus minder van belang... Ik betwijfel of je voor dat geld een laptop kan vinden die én fijn is voor werk, én fijn is voor gamen namelijk. Daarnaast weten we niet wát voor werk je doet. In andere woorden: voor dit budget is het óf het een, óf het ander.

LoL was, toen ik het speelde (zieke community, nooit mee door gegaan) een érg licht spel, alles met een mid-range GPU zal het vrij redelijk moeten spelen; maar wederom: wat is je verwachtingspatroon? Top van de wereld 144Hz scherm + low latency USB poorten of "mid graphics 1366*768" goed genoeg?

Heb je zelf al wat laptops gevonden die in de richting zitten van waar je aan denkt? Zoja: zou je ze even willen posten/linken in RML? (Toevoegen aan wenslijst, ga naar wenslijsten onder profiel, druk op 'genereer RML', paste hier!).

[ Voor 15% gewijzigd door Umbrah op 08-05-2015 17:14 ]

• Tahref

Tahref

God bless you

Ik heb deze voor je gevonden > http://maxict.nl/product/...campaign=prijsvergelijker

CPU: Intel Core i5-4210U
Geheugengrootte: 8GB
Totale opslag: 1TB
Schermdiagonaal: 15,6"
Resolutie: 1366x768 (WXGA Wide)
Videochip: GeForce GT820M

Game zou moeten lukken met de huidige games op een lagere video settings > https://www.youtube.com/watch?v=4guUNsiU1rE

Werken erop zou misschien wel iets minder prettig zijn door de resolutie van 1366 x 768 Pixels.

Misschien dat je een kijkje moet nemen voor 2e hands laptop. Waarschijnlijk vind je dan veel beters.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie's inderdaad was een beetje onduidelijk :D maar mijn budge is 600 max. die asus ziet er ok uit. denk dat ik hem ga bestellen.
Neem ook nog ff een kijkje op marktplaats.
Werk is niet veel boeiend.microsoft en alles maar werkt maar dat kan met elke laptop :D gaat meer om het gamen . 2e hands heb ik te weinig verstand van om te checken of die nog ok is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 14:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
is dit wat 2e hands? http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

of http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 15:03 ]

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-11 14:10

parsnep

Cloud-Master

zal met jou budget voor tweedehands gaan bijv. V&A aangeboden: Dell Alienware M17xR3 met 3d scherm

V&A | Everything to the Cloud!!

Verwijderd

Topicstarter
e-mail verstuurd. ben benieuwd.
was dit ook een goede laptop? http://www.marktplaats.nl...58f31&previousPage=lr
mocht de alianware al verkocht zijn.

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

• Tahref

Tahref

God bless you

Je zou misschien nog even moeten kijken naar de grote van de laptop.
Over het algemeen is een 17 inch laptop niet echt prettig om mee te nemen.
Wanneer je met de auto naar werk gaat, zou de grote een minder groot obstakel moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook liever. grootte van de scherm heb ik liever kleiner. waardoor hij ook waarschijnlijk wat goedkoper is. helaas vind ik op marktplaats maar 2 ( game laptops ) er staan wel meer laptops. maar ik heb dus geen idee waarnaar ik moet zoeken. Misschien iemand 1 tegen gekomen op marktplaats? liefst omgeving noord holland. ;)

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:33:
heb ik ook liever. grootte van de scherm heb ik liever kleiner. waardoor hij ook waarschijnlijk wat goedkoper is. helaas vind ik op marktplaats maar 2 ( game laptops ) er staan wel meer laptops. maar ik heb dus geen idee waarnaar ik moet zoeken. Misschien iemand 1 tegen gekomen op marktplaats? liefst omgeving noord holland. ;)
een van deze http://www.marktplaats.nl...2334&startDateFrom=always ? kijk naar de genen met de beste videokaart en evt ssd + hdd

Verwijderd

Topicstarter
ok top dankje voor de hulp.

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

geen geïntegreerde videokaarten bijv. intel HD

Verwijderd

Topicstarter
deze is nog beschikbaar . denk dat ik deze neem . http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Ik zou hem niet aanraden maarja. Die 460m is heel erg gedateerd. Ik zou dan nog eerder een SSD zetten in die dell inspiron.

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

is deze beter GT555M http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr test GT555M http://www.notebookcheck....orce-GT-555M.41933.0.html weet alleen niet of er HDD bijzit namelijk alleen SSD 118 GB

[ Voor 13% gewijzigd door parsnep op 09-05-2015 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja die zag ik ook. de afstand is wel een nadeel 2 uur rijden. maar gaat ook om een aardig bedrag dus misschien de moeite waard. nog even laten bezinken en dan een beslissing nemen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp trouwens. weet nu wel welke richting ik op moet gaan. ik ga denk toch voor een marktplaats laptop. voor een nog betere game ervaring. :D

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:08:
bedankt voor de hulp trouwens. weet nu wel welke richting ik op moet gaan. ik ga denk toch voor een marktplaats laptop. voor een nog betere game ervaring. :D
geef wel ff aan in dit forum welke je gaat nemen dan kunnen anderen beoordelen of hij goed is of niet

PS. gebruik Quote als je op iemand reageert

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Dit is opzichte een redelijke keus uit de vraag en aanbod

V&A aangeboden: HP Envy 15-k046nd

Redelijk recente hashwell i7
12gb ram
En een 850m
15 inch dus lekker compact voor onderweg en ook nog eens full HD!

Zou hem bijna zelf kopen :+

[ Voor 32% gewijzigd door moijamie op 09-05-2015 18:29 ]

const { signature } = await fetchProfile()

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:08:
moijamie schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:27:
Dit is opzichte een redelijke keus uit de vraag en aanbod

V&A aangeboden: HP Envy 15-k046nd
die is inderdaad veel beter, zou maar gouw een bericht sturen andyklaas

[ Voor 34% gewijzigd door parsnep op 09-05-2015 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb reageerd op de laptop ( V&A aangeboden: HP Envy 15-k046nd) nu nog wachten op een antwoord .

Bedankt. :)
Pagina: 1