Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Beamer voor gebruik in een vergaderruimte.
Wel een aantal eisen:
Nog nader te bepalen, zit in de oriëntatie fase
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zal voornamelijk (99%) worden gebruikt voor presentaties.
Het scherm wordt +/- 100 inch, zichtbaar vlak +/- 225x127cm
Wat heb je zelf al gevonden?
BenQ W1500, BenQ MH680, Epson EH-TW6100W
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met bovenstaande modellen? Ik vind de info en reviews op het WWW en de officiële sites maar wat karig en naar mijn gevoel erg incompleet, voornamelijk wat betreft het draadloze gedeelte.
Voel je vrij om andere modellen aan te dragen, de eisen zijn door mijn werkgever (en directe meerdere) gesteld dus als het wat moet kosten dan moet dat (als het maar binnen de perken blijft uiteraard)
Ik zoek een?
Beamer voor gebruik in een vergaderruimte.
Wel een aantal eisen:
- Om toekomstbestendig te zijn ene resolutie van 1920x1080
- Grote voorkeur voor draadloos gebruik (WiDi, en/of een compact soort basisstation)
- Eventueel basis station met mogelijkheid tot aansluiten HDMI / VGA
- Liefst GEEN software installatie op laptop/tablet/smartphone/etc., om het gebruik zo laagdrempelig mogelijk te houden.
Nog nader te bepalen, zit in de oriëntatie fase
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zal voornamelijk (99%) worden gebruikt voor presentaties.
Het scherm wordt +/- 100 inch, zichtbaar vlak +/- 225x127cm
Wat heb je zelf al gevonden?
BenQ W1500, BenQ MH680, Epson EH-TW6100W
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met bovenstaande modellen? Ik vind de info en reviews op het WWW en de officiële sites maar wat karig en naar mijn gevoel erg incompleet, voornamelijk wat betreft het draadloze gedeelte.
Voel je vrij om andere modellen aan te dragen, de eisen zijn door mijn werkgever (en directe meerdere) gesteld dus als het wat moet kosten dan moet dat (als het maar binnen de perken blijft uiteraard)