Hallo Tweakers,
Ik ben op zoek naar een portable speaker, ik gebruik hem meestal tijdens het afspreken met vrienden en ik zal hem deze zomer ook gebruiken aan het strand/zwembad.
Nu ben ik zelf ook al aardig op zoek geweest en twijfel ik eigenlijk nog tussen 2 speakers:
- De Sony SRS X5 : pricewatch: Sony SRS-X5 zwart
> Deze heb ik beluisterd bij de BCC in Leeuwarden en is daar te koop voor 155 euro.
+punten:
- Mooi geluid
- Mooi Design
- Makkelijk mee te nemen
- punten:
- (volgens mij) redelijk fragiel
- De Logitech UE Boombox: pricewatch: Logitech UE Boombox (Zilver)
> Deze kan ik voor ongeveer de zelfde prijs van een vriend van mij overkopen, nieuw is hij (volgens mij) niet meer verkrijgbaar
+punten:
- Mooi geluid
- Erg robuust.
- punten:
- Aardig zwaar.
- Als ik hem van mijn vriend overkoop zit er geen garantie meer op.
Wat zouden jullie doen als jullie voor deze keuze zouden staan? Of zouden jullie misschien toch een andere speaker kiezen voor rond de 150 euro?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een portable speaker, ik gebruik hem meestal tijdens het afspreken met vrienden en ik zal hem deze zomer ook gebruiken aan het strand/zwembad.
Nu ben ik zelf ook al aardig op zoek geweest en twijfel ik eigenlijk nog tussen 2 speakers:
- De Sony SRS X5 : pricewatch: Sony SRS-X5 zwart
> Deze heb ik beluisterd bij de BCC in Leeuwarden en is daar te koop voor 155 euro.
+punten:
- Mooi geluid
- Mooi Design
- Makkelijk mee te nemen
- punten:
- (volgens mij) redelijk fragiel
- De Logitech UE Boombox: pricewatch: Logitech UE Boombox (Zilver)
> Deze kan ik voor ongeveer de zelfde prijs van een vriend van mij overkopen, nieuw is hij (volgens mij) niet meer verkrijgbaar
+punten:
- Mooi geluid
- Erg robuust.
- punten:
- Aardig zwaar.
- Als ik hem van mijn vriend overkoop zit er geen garantie meer op.
Wat zouden jullie doen als jullie voor deze keuze zouden staan? Of zouden jullie misschien toch een andere speaker kiezen voor rond de 150 euro?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door SietseBrouwer op 08-05-2015 15:46 ]