Sinds een week heb ik het volgende aan de hand. Als ik een filmpje wil bekijken op bijvoorbeeld Youtube, dan start het wel mét geluid, en zonder beeld. Het is niet alleen op YT, ook op bijvoorbeeld RTLXL. Maakt niet uit welke filmpje, het is zoals het naar uitziet 'at random'. Ik gebruik standaard Chrome. Alleen op IE heb ik hetzelfde gezeur, wel geluid geen beeld.
Ik dacht dus eerst dat het lag aan een flashblocker of adblocker, alleen die gebruik ik niet op IE. Ook werkt hetzelfde filmpje wél op een oude PC, waar ook chrome is geinstalleerd met een adblocker en flashblocker.
OK, dan is het dus iets op mijn PC? malwarebytes en antivirus laten draaien, alleen dat levert niets op.
Refreshen van een pagina maakt niets uit.
kom ik even later weer op hetzelfde filmpje, werkt de boel opeens wél.
ik heb eens processen in de gaten gehouden, mogelijk een bepaald programma dat de boel conflicteerd (zou niet hoe of waarom) en ook hier maakt het niets uit. Kan ook komen na direct opstarten van de PC.
het begint nu langzaam aan gloeiend irritant te worden.
wie oh wie kan mij uit de brand helpen?
Ik dacht dus eerst dat het lag aan een flashblocker of adblocker, alleen die gebruik ik niet op IE. Ook werkt hetzelfde filmpje wél op een oude PC, waar ook chrome is geinstalleerd met een adblocker en flashblocker.
OK, dan is het dus iets op mijn PC? malwarebytes en antivirus laten draaien, alleen dat levert niets op.
Refreshen van een pagina maakt niets uit.
kom ik even later weer op hetzelfde filmpje, werkt de boel opeens wél.
ik heb eens processen in de gaten gehouden, mogelijk een bepaald programma dat de boel conflicteerd (zou niet hoe of waarom) en ook hier maakt het niets uit. Kan ook komen na direct opstarten van de PC.
het begint nu langzaam aan gloeiend irritant te worden.
wie oh wie kan mij uit de brand helpen?