Hallo,
Ik wil een nieuw systeem gaan bouwen voor te game, echter ben ik benieuwd wat jullie van de setup vinden die ik heb samengesteld.
Ik ben niet helemaal "into" hardware vandaar dit topic!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer als 1300 euro mag niet, ik zet het systeem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 SSD, 3 HDD's en een DVD drive. Uiteraard heb ik al een toetsenbord en muis en 2 beeldschermen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een game systeem waar ik een aantal jaren weer mee vooruit kan.
Zie de lijst die ik heb samengesteld.
Echter wil ik ook nog advies voor een goede voeding deze heb ik er niet bij gepakt omdat ik hier niet echt een keuze in kon maken. Jullie advies is welkom!
Ik had een voeding van 750W in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Intel systeem met een Nvidia graphics kaart. Totaal geen AMD meer vanwege slechte ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast wil ik zo behouden omdat deze zeer efficiënt is vanwege zijn 2 compartimenten is ook ruim en optioneel voor te modden.
Geluidsniveau zo laag mogelijk vandaar ook de nieuwe Fans die ik er in ga plaatsen.
Ga je overklokken?
Deze optie wil ik wel mogelijk houden.
Hierbij de samen gestelde lijst:
Ik wil een nieuw systeem gaan bouwen voor te game, echter ben ik benieuwd wat jullie van de setup vinden die ik heb samengesteld.
Ik ben niet helemaal "into" hardware vandaar dit topic!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer als 1300 euro mag niet, ik zet het systeem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 SSD, 3 HDD's en een DVD drive. Uiteraard heb ik al een toetsenbord en muis en 2 beeldschermen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een game systeem waar ik een aantal jaren weer mee vooruit kan.
Zie de lijst die ik heb samengesteld.
Echter wil ik ook nog advies voor een goede voeding deze heb ik er niet bij gepakt omdat ik hier niet echt een keuze in kon maken. Jullie advies is welkom!
Ik had een voeding van 750W in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Intel systeem met een Nvidia graphics kaart. Totaal geen AMD meer vanwege slechte ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast wil ik zo behouden omdat deze zeer efficiënt is vanwege zijn 2 compartimenten is ook ruim en optioneel voor te modden.
Geluidsniveau zo laag mogelijk vandaar ook de nieuwe Fans die ik er in ga plaatsen.
Ga je overklokken?
Deze optie wil ik wel mogelijk houden.
Hierbij de samen gestelde lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 359,80 | € 359,80 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 142,90 | € 142,90 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 373,95 | € 373,95 |
| 1 | Cooler Master HAF XB EVO (mesh version) | € 81,20 | € 81,20 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 36,- | € 36,- |
| 2 | Corsair Air Series SP120 PWM Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 32,95 | € 65,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1608DT1TX0CEU | € 66,50 | € 66,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.126,25 | |