Toon posts:

iPhone 5 start telkens opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn iPhone 5. Als ik hem een tijdje niet gebruik, start hij opnieuw op. Als ik hem gebruik is er niks aan de hand. Maar als ik bijvoorbeeld bezig ben op mijn laptop en mijn iPhone naast mij ligt, valt hij na een tijdje uit. Hij start dan ook weer uit zichzelf op. Dit duurt zo'n 4 minuten. Ik vind dit erg vervelend, vooral als ik wil gaan slapen. Ik heb namelijk een radio waar ik mijn iPhone mee kan opladen. Als hij dan uitvalt en zichzelf weer opnieuw opstart, hoor je zo'n heel hard zoem geluid, en daar word ik telkens wakker van.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:22
Dit zou een software of hardwarematige fout kunnen zijn. Heb je al een harde reset geprobeerd (ook zonder terugzetten van backup)? Je kunt dan bepalen of de software of hardware is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:54:
Dit zou een software of hardwarematige fout kunnen zijn. Heb je al een harde reset geprobeerd (ook zonder terugzetten van backup)? Je kunt dan bepalen of de software of hardware is.
Nee, nog niet. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Nee, nog niet. Hoe doe ik dat?
1. Ga naar Google;
2. Type woorden in van deze strekking: reset iPhone iTunes, etc.;
3. Voer de stappenplannen uit die je vindt via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:22
Je kan bijvoorbeeld op de site van Apple daarvoor instructies vinden: https://support.apple.com/en-us/HT201252.
Volkan1984 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 18:30:
[...]

1. Ga naar Google;
2. Type woorden in van deze strekking: reset iPhone iTunes, etc.;
3. Voer de stappenplannen uit die je vindt via Google.
Op zich niet erg om uit te leggen hoe Google te gebruiken, maar zo komt het wel erg belerend over en geef dan ook meteen het antwoord :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."