Ik heb bovenstaande verplaatst uit
Hacker?, aangezien dat een heel erg ander onderwerp is.
offtopic:
Ik heb het mailadres verwijderd uit de topicstart, spammers zien dat adres ook. En discussies liever via het forum, dan kan iedereen meedenken en -leren.
Eigenlijk is alles al gezegd: beste is het fatsoenlijk op te lossen (door de account terug te geven of door de foto's etc. door te mailen) ism de ex, al suggereert de topicstart dat er geen sprake is van een net afscheid van elkaar...
Dan zal Google het moeten doen. Die zou je zoveel mogelijk -relevante- informatie kunnen geven. Zoals waar en wanneer je de laatste maanden de account hebt gebruikt (tijd en IP-adres), vanaf welk apparaat (bijv. via de website of een smartphone).
En als het mailadres jouw naam heeft kan misschien een kopie van een ID helpen (maar gum dan eerst je BSN weg en zet er doel & datum neer!
https://veiliginternetten...pie-van-mijn-identiteits/ )
Veel meer kan er niet worden gedaan.
offtopic:
Je hebt er nu niets aan, maar ga alsjblieft voortaan zorgen voor backups. Zorg voor kopieën van alles zowel 'in de cloud' (zoals bijv bij Google) als op de eigen apparaten. Een backup maken & controleren is i.t.t. fysieke fotoboeken en documenten zo enorm makkelijk dat er geen reden kan zijn het niet te doen voor bestanden die liever niet kwijt raken.
[
Voor 6% gewijzigd door
F_J_K op 08-05-2015 11:02
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)