Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xtern15
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:29
Beste tweakers,

Graag zou ik advies willen voor een IP-camera die aan de volgende eisen/verwachtingen voldoet:

· Camera hangt buiten, zicht op oprit van +- 3 bij 10 meter.

· Camera moet beeldmateriaal op SD kaart opslaan.

· Camera moet zowel overdag als nacht goede kwaliteit beeldmateriaal hebben. Ik denk aan >3 megapixel.

· Camera moet ‘motion detection’ optie hebben. Liefst niet op een regendruppel of een takje.

· Camera welke met een App voor Android goed werkt, waarop Push notificaties van de camera toegepast kunnen worden.

· Kostprijs +- 200 euro voor de camera.

Zelf kwam ik op de Hikvision DS-2CD2132f.

Is dit een goede camera en/of hebben jullie advies voor een andere vergelijkbare?

Ik lees namelijk veel dat de Hikvision camera geen juiste werking van push notificaties heeft met de iVMS-4500 app voor Android.

Alvast vriendelijk bedankt voor het advies!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02

The-Source

^^^ Weg leuke plaatjes ^^^

Ken wel camera's welke aan je eis voldoen alleen de prijs niet. Mobotix is namelijk een stuk duurder maar wel volledig naar wens instelbaar.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:55

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Ik vind het wel apart dat hij ip66 heeft en als indoor camera wordt verkocht :)
Met de standaard geleverde lens is de kijkhoek 70 graden, hoe groter de kijkhoek, hoe meer je dichtbij ziet.
Als de resolutie wat lager is dan heb je ook een prima beeld en waarschijnlijk een lagere prijs.
Een hoge resolutie beperkt de opnameduur,ik ben benieuwd waarom het 3Mp moet zijn ...

PVoutput oost west, zuid best! Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer 3 200l. Gasloos sinds aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik denk aan >3 megapixel.
Is Full HD (2.1MP) dan niet voldoende ? Met zo'n resolutie kun je zelfs op een 128GB kaartje niet bijster veel opslaan.

[Voor 35% gewijzigd door DukeBox op 08-05-2015 16:11]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:06
De vraag is, wat wil je er mee? Als je het wil gebruiken voor het identificeren van personen kom je echt niet weg met een goedkope camera. Staat diegene op beeld kan je alleen zijn of haar gezicht niet zien...

13 x Trina 300 = 3900 wp op Solax omvormer, dak zuid | PVOutput

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True