Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag jongelui,

Ik ben van plan om de S6 mijn eerste(!) smartphone te laten zijn, na 10 jaar met een Sony Ericcson te hebben gedaan. Derhalve heb ik nagenoeg 0,0 ervaring met abbonnementen, apps, bundels en de hele brei.

Ik zie momenteel deze aanbieding en denk er over dit aan te schaffen.

Vodafone RED 2 jaar. Samsung Galaxy S6 32gb.

Met als totaal kostenplaatje:

24 x €51 = €1224
+ €30 aansluitkosten en verzendkosten €6,95

Wat het totaal brengt op: €1260,95 over 2 jaar.

Mijn simpele vraag luidt: klopt dat? Of zie ik iets over het hoofd? (hoeft niet na te rekenen) Bottlenecks? Is dit een goede aanbieding? Na 2 jaar is het toestel gewoon eigendom toch?

Ik heb voor de standaard 32gb versie gekozen omdat ik ervan uitga dat eventuele uitbreiding via externe opslag en sd adapter goedkoper is dan de meerwaarde van een 64 of 128gb versie.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Hoe zie jij je de "externe opslag" voor je? De kosten zie je naar mijn idee goed.

Verwijderd

Topicstarter
jopie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:54:
Hoe zie jij je de "externe opslag" voor je? De kosten zie je naar mijn idee goed.
een <€10 (micro/nano(?) sd adapter met daarin mogelijkheid tot >128gb sim kaarten te douwen en zo je opslag voorhanden hebben, desnoods een externe pocket harde schijf (?) of kost al dit (te) veel stroom?

Ik geloof dat er ook iets kan met een ? > naar usb adapter. Punt is dat de 32gb geen belemmering is. Ik schaf hem vanavond nog aan denk ik. :) Just looking for a reason not to ofzo.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 22:05 . Reden: sim moest sd zijn. ]

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wellicht bedoeld hij via cloud.
@frieser: Als het mogelijk is zou ik ook eens kijken naar een bedrag bij betalen met lagere maandlasten. Ik heb zelf ook Vodafone. Ik heb daarbij geen extra bedrag per maand gekozen en een bedrag voor de smartphone bij betaald. Scheelde me onder de streep toch al snel €100,-

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Ik zou goed overwegen of je het zo ingewikkeld wil maken met externe opslag aan een telefoon. Bij een laptop kan ik me het nog voorstellen, maar bij een telefoon lijkt het me niet handig. De meerprijs voor 32GB geheugen is iets van 130 euro, min de kosten voor adapters en opslag, of je het daarvoor wil doen moet je zelf overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Gismo1979 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:06:
Wellicht bedoeld hij via cloud.
@frieser: Als het mogelijk is zou ik ook eens kijken naar een bedrag bij betalen met lagere maandlasten. Ik heb zelf ook Vodafone. Ik heb daarbij geen extra bedrag per maand gekozen en een bedrag voor de smartphone bij betaald. Scheelde me onder de streep toch al snel €100,-
Dank voor dat, als ik zonder toestelbundel doe komt het toaal op €1210 uit, 50 euro goedkoper. Denk dat ik dit doe. Betaal toch liever eenmalig zo vooruit en lagere maandlasten. :)

maandlasten zijn dan 24 mnd x € 31 = €744
Eenmalig €430 + €6,95 = €436,95
+ totaal =

€ 1180,95 + €30 aansluitkosten = €1210,95

Verwijderd

Topicstarter
bvbal79 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:25:
[...]

Roze balkje gelezen...dit hoort denkt ik in andere topic
Ik ga toch gewoon discussie aan omtrent eigen aankoop? Bij levertijd en prijs dacht ik eerder een formele notificaties, niet losse discussie en advies. Heb dat gelezen en dit topic leek mij het meest geschikt.. Anyway, ik ben nu stappen verder maar had niet door dat er met een contract op stellen zo veel bij zou komen kijken. :|

Hellaas, je berichten horen niet in het Ervaringen en Discussie topic omdat, voor aankoop advies hebben we een eigen forum onderdeel met de mooie naam Mobiel Aankoopadvies forum (MAA). Je vraag m.b.t. de S6 i.c.m. een abonnement kan je ook stellen in het Prijzen en Leverijden topic.

Ik verplaats je berichten nu ook die kant op.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2015 01:38 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Je zou nog kunnen kijken naar een Sim Only abonnement, of een ander model overwegen.

Je moet niet verwachten dat een toestel nu nog 10 jaar mee gaat, erger nog, de S6 is het eerste toptoestel van Samsung die geen verwisselbare accu heeft, dus na 2 tot 3 jaar loop je een groot risico op problemen. Bij bijvoorbeeld zijn voorganger, de S5, heb je dat probleem niet. Het is goed je verwachting daar wel op in te stellen.
http://androidcommunity.c...ent-still-sucks-20150324/

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Dank voor dat, als ik zonder toestelbundel doe komt het toaal op €1210 uit, 50 euro goedkoper. Denk dat ik dit doe. Betaal toch liever eenmalig zo vooruit en lagere maandlasten. :)

maandlasten zijn dan 24 mnd x € 31 = €744
Eenmalig €430 + €6,95 = €436,95
+ totaal =

€ 1180,95 + €30 aansluitkosten = €1210,95
€1153 bij coolblue
Pagina: 1