Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
game-monitor?
Wat is je budget?
tussen de 100-150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
sta voor alles open. is weer een tijd geleden dat ik een monitor heb gekocht.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
even wat geschiedenis. ik heb eigenlijk altijd op een desktop gegamed tot ongeveer 3 jaar geleden. vandaar nog een oude t220 monitor. wegens ruimte gebrek etc heb ik mijn desktop ingeruild voor een laptop
stom stom stom... dus heb ik sinds eind vorig jaar mijn pc een upgrade gegeven. naar wat het nu is. en hadi k hem in de meterkast geplaatst(recht achter mijn tv). en gebruikt ik heb als een console. ook merk ik hier dat ik niet helemaal gelukkig bent. dus heb ik besloten om toch maar weer een "game room" te maken. maar nu is mijn budget niet al te groot. Nu kan ik 2 opties bedenken.
Optie 1: nu een 100-150 monitor kopen. en hier gewoon een tijdje mee doen.
Optie 2: lekker mijn oude monitor gebruiken(voldeed 3/4 jaar geleden nog prima). en dan even door sparen voor beter/free-sync monitor.
hier even een lijstje met monitor opties.
Onder spelletjes vallen voornamelijk MMO's. en van tijd tot tijd singelplayer spelletjes die in de aanbieding zijn. Tevens doe ik er eigenlijk alleen maar op spelen. browsen doe ik wel op de laptop/tablet en films kijk ik op mijn tv. Vandaar dat tn eventueel gewoon een optie is voor mij.
Momenteel neig ik naar Optie 2 omdat deze 3/4 jaar geleden nog prima werkte voor mijn doeleinde.
/edit er zit nog een 64gb ssd in waar windows opstaat en 1 speel. tevens nog een wat oudere 500 gb hdd waar nog wat games op staan.
Ik zoek een?
game-monitor?
Wat is je budget?
tussen de 100-150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
sta voor alles open. is weer een tijd geleden dat ik een monitor heb gekocht.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 222,49 | € 222,49 |
1 | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 358,51 | € 358,51 |
1 | Samsung Syncmaster T220 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Thermalright True Spirit 120i | € 33,- | € 33,- |
1 | Kingston KVR13N9S8K2/8 | € 58,95 | € 58,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 730,90 |
even wat geschiedenis. ik heb eigenlijk altijd op een desktop gegamed tot ongeveer 3 jaar geleden. vandaar nog een oude t220 monitor. wegens ruimte gebrek etc heb ik mijn desktop ingeruild voor een laptop

Optie 1: nu een 100-150 monitor kopen. en hier gewoon een tijdje mee doen.
Optie 2: lekker mijn oude monitor gebruiken(voldeed 3/4 jaar geleden nog prima). en dan even door sparen voor beter/free-sync monitor.
hier even een lijstje met monitor opties.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 319,95 | € 319,95 |
1 | LG 29UM67 | € 347,25 | € 347,25 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 776,20 |
Onder spelletjes vallen voornamelijk MMO's. en van tijd tot tijd singelplayer spelletjes die in de aanbieding zijn. Tevens doe ik er eigenlijk alleen maar op spelen. browsen doe ik wel op de laptop/tablet en films kijk ik op mijn tv. Vandaar dat tn eventueel gewoon een optie is voor mij.
Momenteel neig ik naar Optie 2 omdat deze 3/4 jaar geleden nog prima werkte voor mijn doeleinde.
/edit er zit nog een 64gb ssd in waar windows opstaat en 1 speel. tevens nog een wat oudere 500 gb hdd waar nog wat games op staan.