Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

reclame blokkeert quicklinks*

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:29

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Topicstarter
Al een tijdje heb ik met regelmaat reclame bovenaan de forumlijst op mobile view, deze zorgt er voor dat het quicklink lijstje ontoegankelijk word en deze valt voor een deel over tekst heen:

Custom CSS die het logo vervangt staat hier trouwens los van:

Android 4.2.1
Nieuwste versie van Chrome

[Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 08-05-2015 07:36]

• Guusz
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:59
Daar heb ik inderdaad ook last van op m'n Sony z1compact, dan moet ik h'm eerst in landscape draaien voor ik de quicklinks kan openen..

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
* blokkeert

Ja, was mij ook al opgevallen. Niet iedere banner zit in de weg, maar de meeste toch wel.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Zoals gemeld in [bug] reclame over forumonderdelen on mobile en oorspronkelijk in google adsense reclame waar al is toegezegd dat het opgelost gaat worden?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:48

crisp

Devver

Pixelated

Volgende week dinsdag wordt de fix gereleased inderdaad :)

Intentionally left blank

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True