Allereerst excuses als ik niet genoeg info geef, alle hulp wordt gewaardeerd.
Mocht er specifieke info nodig zijn let me know
Ik krijg sinds ongeveer een weekje BlueScreens met de stop code 0x000000f4 ( Sinds ik GTA V geïnstalleerd heb, toeval?)
De BlueScreen komt meestal voor tijdens het browsen met google chrome, hierbij kreeg ik af en toe de volgende melding;

Heb zelf niet zo veel verstand en kennis van Blue Screen, heb uiteraard wel een paar dagen op google staan zoeken voor de oorzaak / oplossing.
Wat op de meeste forums etc aangegeven wordt is dat dit te maken zou moeten hebben met een HDD/SSD of de RAM.
De SSD en HDD in mijn systeem hebben meerdere scans gehad en geen fouten gevonden.
Ook heb ik memtest laten draaien voor een goeie 20 uur, hier geen fouten gevonden.
Wat ik tot nu toe zelf heb geprobeerd;
- SSD & HDD's scannen
- MEMTEST laten lopen, ongeveer 20 uur
- RAM modules 1 voor 1 getest (blue screens blijven voorkomen)
- Alle driver updaten
- Clean Windows 7 install
Systeem specificaties;
CPU; Intel Core i7-3820
Mobo; Asus Rampage Formula iv
RAM; G.Skill 16 GB DDR3-2133 Quad-Kit
GPU; Palit GTX680 2GB
SSD; Samsung 830 250GB
HDD; Western Digital Caviar Green 1TB
OS; Windows 7 Ultimate X64 (Gaf met Windows 8 / 8.1 ook blue screens).
Blue screen met windows 7;

Blue screen met windows 8 ; kernel_data_inpage_error, hier heb ik helaas geen foto van.
Screenshotjes van bluescreenview (na de clean install);
Mocht er specifieke info nodig zijn let me know
Ik krijg sinds ongeveer een weekje BlueScreens met de stop code 0x000000f4 ( Sinds ik GTA V geïnstalleerd heb, toeval?)
De BlueScreen komt meestal voor tijdens het browsen met google chrome, hierbij kreeg ik af en toe de volgende melding;

Heb zelf niet zo veel verstand en kennis van Blue Screen, heb uiteraard wel een paar dagen op google staan zoeken voor de oorzaak / oplossing.
Wat op de meeste forums etc aangegeven wordt is dat dit te maken zou moeten hebben met een HDD/SSD of de RAM.
De SSD en HDD in mijn systeem hebben meerdere scans gehad en geen fouten gevonden.
Ook heb ik memtest laten draaien voor een goeie 20 uur, hier geen fouten gevonden.
Wat ik tot nu toe zelf heb geprobeerd;
- SSD & HDD's scannen
- MEMTEST laten lopen, ongeveer 20 uur
- RAM modules 1 voor 1 getest (blue screens blijven voorkomen)
- Alle driver updaten
- Clean Windows 7 install
Systeem specificaties;
CPU; Intel Core i7-3820
Mobo; Asus Rampage Formula iv
RAM; G.Skill 16 GB DDR3-2133 Quad-Kit
GPU; Palit GTX680 2GB
SSD; Samsung 830 250GB
HDD; Western Digital Caviar Green 1TB
OS; Windows 7 Ultimate X64 (Gaf met Windows 8 / 8.1 ook blue screens).
Blue screen met windows 7;

Blue screen met windows 8 ; kernel_data_inpage_error, hier heb ik helaas geen foto van.
Screenshotjes van bluescreenview (na de clean install);

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)