Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tja, die categorie is bedacht toen er maar een handvol externe SSD's waren. Nu is de situatie wel anders ja en het aantal zal alleen maar groeien. Ik plan even een overlegje in om te kijken wat hiermee te doen.The Eagle schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 00:06:
Hoi
Voor interne opslag zijn er categorieen voor interne SSD's en interne harddisks. Aparte categorieen.
Voor externe opslag is er alleen de categorie externe harddisks. Daar zitten ook de externe SSD's onder. Does not compute
Er zijn weliswaar momenteel maar 71 externe SSD's gelist, maar toch. Hou die dan ook apart. Of knal ze desnoods bij de SSD's onder, waar je filtert op intern of extern.
Half jaartje verder en we zijn er bijna! Er is een nieuwe categorie bijgekomen, genaamd Externe SSD's, waarin alle externe ssd's staan. Ook is er een nieuwe categorie gemaakt voor de lege behuizingen (niet-netwerk), deze zal in de loop van morgen worden gevuld, zie Externe HDD/SSD behuizingen.
Er is momenteel nog een vervuiling in de categorie externe HDD's met HDD/SDD behuizingen en ATA docking stations.
(1) Kunnen externe HDD en behuizingen worden gescheiden? Behuizingen worden al correct als behuizing geclassificeerd, maar ze staan onder externe HDD.
(2) Onder het Pricewatch menu Opslag wordt "Externe HDD/SSD" aangegeven, waarbij de toevoeging "behuizingen" wegvalt. Het zou misschien iets anders kunnen opgeschreven zoals "externe opslagbehuizingen" of "externe behuizingen HDD/SSD".
(1) Kunnen externe HDD en behuizingen worden gescheiden? Behuizingen worden al correct als behuizing geclassificeerd, maar ze staan onder externe HDD.
(2) Onder het Pricewatch menu Opslag wordt "Externe HDD/SSD" aangegeven, waarbij de toevoeging "behuizingen" wegvalt. Het zou misschien iets anders kunnen opgeschreven zoals "externe opslagbehuizingen" of "externe behuizingen HDD/SSD".
Daar kan wel een extra filtertje bij komen ja. Ik zal dan gelijk een optie meenemen dat producten zoals deze pricewatch: Sharkoon 5-Bay RAID-Station Zwart kunnen worden (uit)gefilterd. Ga ik binnenkort maken, nog even geduldmrmrmr schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 02:06:
Er is momenteel nog een vervuiling in de categorie externe HDD's met HDD/SDD behuizingen en ATA docking stations.
(1) Het is nu mogelijk om te filteren op de 'gewone' behuizingen, (raid)boxen of dockingstations: https://tweakers.net/cate...sd-behuizingen/producten/mrmrmr schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 02:06:
(2) Kan jij mij een screenshot sturen van wat jij ziet? Ik weet niet helemaal wat jij bedoelt, ik zie nergens de naam afgekapt worden.
1) Mooi, meer filters is beter. 
Wat ik echter bedoelde is dat bij "Externe harde schijven" ook lege externe behuizingen staan. Die kunnen beter verhuizen naar de categorie "Externe HDD/SSD behuizingen" denk ik.
2) Voor de meelezers: ik heb een screenshot per DM verzonden.
Wat ik echter bedoelde is dat bij "Externe harde schijven" ook lege externe behuizingen staan. Die kunnen beter verhuizen naar de categorie "Externe HDD/SSD behuizingen" denk ik.
2) Voor de meelezers: ik heb een screenshot per DM verzonden.
Pagina: 1