vast met ST away team in missie2, ik weet het,

Pagina: 1
Acties:

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
het is best wel zielig,

maar eh, als ik in missie 2 weer ben waar ik begon. (dus nadat ik de klingon scientist gescanned heb bla bla.

moet ik die core weer ergens uithalen ofzo.
maar waar ik ook heen wil, ik zit vast tussen 2 van die energieshields, en ik krijg ze nie uit!

weet iemand wat?

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Nobody?

denk dat dit spel niet echt veel gespeeld word, helaas dan moet ik wachten.

Verwijderd

Hoi Ik ben al bij missie 10 dus het is een tijd geleden dat ik die speelde(missie2).je moet als je bij die force fields bent,je computerexpert die via een computerterminal uitschakelen.wat ook makkelijk is ,bij amazon.com de walktroughs kopen,ik heb ze van pracktisch elk star trek spel,ze zijn zeer duidelijk en helpen je goed op weg.trouwens in missie twee gewoon goed gebruik maken van je concussion granaten,en je sniper rifle.van een afstandt iemand neerschieten gaat een stuk makkelijker.
groeten henk

Verwijderd

Ik heb 't spel ook t/m missie 12/13 ofzo gespeeld, maar toen vond ik 't echt véél te moeilijk worden, echt onmogelijke stukken soms ;(

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
walktrough KOPEN???

uuuum, ik probeer low-budget te spelen
maar wat je zei over die force fields...

ik kan ook nergens bij een terminal komen,
het is me al wel gelukt om met de mindbender een ventje achter het forcefield te besturen, maar als ik die voor zo'n terminal zet gebeurt er ook niks ;(

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024

Verwijderd

Je Moet wel de goeie persoon ernaar toe sturen die het juiste gereedschap bij zich heeft,diegene die de computerskills heeft.
en juist omdat het zo moeilijk wordt is het handig dat je een plattegrond hebt zodat je enig idee heb wat voor je ligt
groeten
ck

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Mensen, bedankt voor de hulp maar ik ben er al uit.

Ik liep steeds naar de verkeerde turbolift.
degene waar ik ook in eerste instantie vandaag kwam. |:(
Pagina: 1