Product ruilen in andere vestiging die het niet verkoopt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik wil graag een helm aanschaffen van de Lidl maar de aanbieding is alleen geldig in regio Noord Holland, Zuid Holland en Zeeland.
Nou kan mijn zwager er morgen 2 meenemen vanuit Noord holland (2 omdat ik een maat M en L wil passen, bij helmen is het belangrijk dat hij doet zit).
Dit betekent dat ik 1 helm of 2 (als ze beide niet passen) terug wil brengen naar de winkel.

Het probleem is, ik woon in Groningen.

Mijn vraag is dan ook mag ik een product gekocht in Noord Holland ruilen en mijn geld terug krijgen in een vestiging in Groningen?

Ik kan dit niet vinden in hun voorwaarden alleen dat ik binnen 30 dagen een product mag ruilen maar niet of dit ook in een andere vestiging mag waarbij: de aanbieding niet is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Ruilen en je geld terugkrijgen zijn twee verschillende dingen. Onder ruilen wordt vrijwel altijd een ander product terugkrijgen verstaan.

Maar je zwager kan morgen toch in de winkel vragen of je 'm in een ander filiaal terug mag brengen en je dan je geld terug kan krijgen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is nou typisch een vraag die je aan de Lidl klantenservice of bij de lokale winkel moet stellen, iemand kan hier ja of nee zeggen maar dat geeft geen enkele zekerheid. Een antwoord van de winkel of klantenservice wel.

Verder mag je wel iets meer moeite doen om zelf op zoek te gaan. Vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En open zodat TS een update kan geven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de lidl kan antwoord geven. Ruilen is meer een stukje vriendelijkheid van de winkel dan een verplichting. Bij 1 keten als v&d doen (deden) ze niet moeilijk bij ruilen in een andere vestiging, maar bij lidl kan de structuur al heel anders zijn, bijv individuele franchisenemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Update:

Nou het vraagstuk Is opgelost.

Ik had eerst gebeld met de klantenservice van de Lid. Die verzekerden mij dat ik heb gewoon in Groningen kon inleveren.

Dus mijn zwager Had er 2 meegenomen vanuit Eemnes. Helaas waren ze alle 2 te groot dus ik met de bon naar de Lidl en dat Was gelukkig geen probleem. Er werd niet eens naar Gevraagd. Er Was alleen een leidinggevende nodig om retour geld uit de kassa te halen.

Moraal van het verhaal het Is dus geen probleem
Pagina: 1