Intel Nuc. Advies voor RAM en hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel NUC5i7RYH€ 515,22€ 515,22
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 217,95€ 217,95
1Kingston ValueRAM KVR16LS11/8€ 56,18€ 56,18
1Samsung 850 EVO 250GB€ 104,04€ 104,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 893,39

Kan iemand me hierover advies geven. Zijn dit de juiste onderdelen dat ik moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder ook maar enige vorm van eigen inzet, maximaal budget of eisen/wensen is het lastig om te zeggen wat je moet hebben.

Maar als ik naar m'n glazen bol kijk dan zou ik zeggen 'go for it'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Ja klopt, ben niet echt duidelijk geweest. :) Wil graag de Intel NUC5i7RYH met de Dell scherm. SSD van 250GB en 8GB ram is voldoende voor mij. Alleen heb ik liever 1 x 8GB ipv 2 x 4GB zodat ik het later nog kan uitbreiden. De vraag is of ik de juiste keus aan SSD en RAM heb gemaakt. Vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou niet snel naar single channel gaan, tenzij geheugen bandbreedte je niet veel boeit. Maar gezien je nog niet hebt gezegd wat je ermee wilt gaan doen is het moeilijk te zeggen of dat uitmaakt. Maar ik neem aan dat je dat zelf al hebt uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Ik ga niet een heel nieuw topic openen voor mijn vraag, maar sommige nucs hebben een m2 en een Sata3 poort. Ik kan nergens maar dan ook echt nergens vinden of deze tegelijk te gebruiken zijn.
Zo zou het ideaal zijn om je os op een de m2 ssd te zetten en de overige spullen op een sata3 HDD

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 22:22

Kek

3flix

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:17:
Ik ga niet een heel nieuw topic openen voor mijn vraag, maar sommige nucs hebben een m2 en een Sata3 poort. Ik kan nergens maar dan ook echt nergens vinden of deze tegelijk te gebruiken zijn.
Zo zou het ideaal zijn om je os op een de m2 ssd te zetten en de overige spullen op een sata3 HDD
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Thanx man, hier word ik blij van :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
TERW_DAN schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:55:
Ik zou niet snel naar single channel gaan, tenzij geheugen bandbreedte je niet veel boeit. Maar gezien je nog niet hebt gezegd wat je ermee wilt gaan doen is het moeilijk te zeggen of dat uitmaakt. Maar ik neem aan dat je dat zelf al hebt uitgezocht.
Ik wil een sterk pc die ik een aantal jaren kan gebruiken. Vaak komt het ook voor dat ik video's moet bewerken met Adobe Premiere Pro. Mn huidige laptop zorgt voor hoofdpijn omdat het zo traag is en soms slaat het af. :) Ik weet niet veel af van hardware, maar heb net bekijken aan de hand van je bericht dat dual channel zorgt voor beter performance. Welk RAM geheugens en SSD raad je me aan? Vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 10:38

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Ik neem aan dat je budget rond de 900 euro zit, aangezien je dit nog niet hebt vermeld.

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-04 20:31

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Als je budget inderdaad rond de 900 euro zit, zou ik een betere small form factor desktop pakken ipv een NUC.

Just my 2 cents though.

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Tot een maximum van 1000 kan ik uitgeven.
Pagina: 1