Toon posts:

Prestashop credit card

Pagina: 1
Acties:

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste tweakers?

Ik heb gezocht op google naar hoe ik credit card kan ondersteunen binnen prestashop?
Ik heb ideal geïmplementeerd, zij bieden ook de optie voor credit card, maar ik heb geen idee hoe ik dit instel? Als ik daar nu gebruik van maak zijn het test betalingen.

Moet ik hier ook voor betalen per transactie en zo? Waar kan ik dit vinden/regelen?

Alvast bedankt!

groeten,
Miicker

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 18:44
miicker schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:48:
Beste tweakers?

Ik heb gezocht op google naar hoe ik credit card kan ondersteunen binnen prestashop?
Ik heb ideal geïmplementeerd, zij bieden ook de optie voor credit card, maar ik heb geen idee hoe ik dit instel? Als ik daar nu gebruik van maak zijn het test betalingen.

Moet ik hier ook voor betalen per transactie en zo? Waar kan ik dit vinden/regelen?

Alvast bedankt!

groeten,
Miicker
iDeal gaat als het goed is via een betaalprovider.
Deze betaalprovider kan ook (meestal) creditcard betalingen accepteren voor je.

Wel is het zo dat je voor creditcard betalingen soms extra papierwerk moet invullen en je website op SSL laten draaien. Afhankelijk van je PSP (betaal provider).

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 19:43
En ja, er zijn extra kosten, meestal een kleine vaste vergoeding per transactie en een percentage van het orderbedrag, meestal rond de 3-3,5%.
Een andere optie is PayPal te integreren, die ondersteunen ook creditcards, maar hebben ongeveer dezelfde transactiekosten.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 17:49

Saven

Administrator

Dacht je niet, laat ik dat even aan mn betaalprovider vragen ipv hier zonder verdere details? Sowieso een webshop opzetten als je niet weet hoe dat in elkaar steekt is niet zon goed plan.

Overigens zou ik Paypal niet integreren zoals de poster boven mij zegt. Schandalig duur en ze kunnen in principe alles doen met je account wat ze willen. Voor kopers is paypal perfect hoor, kopersbescherming e.d. voor winkels niet

[Voor 38% gewijzigd door Saven op 07-05-2015 22:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
PayPal heb ik al geïntegreerd, ik heb allang gekeken bij mijn betaalprovider. Deze biedt alleen ondersteuning voor iDeal (ik gebruik easyideal).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan lijkt mij het verstandig om een andere/extra paymentprovider te nemen voor de CC afhandeling. Die zul je toch nodig gaan hebben.
Wel vreemd dat je in de startpost zegt dat ze CC ondersteuning hebben, maar nu blijkbaar alleen iDeal. Ik zou even goed uitzoeken wat je er nu mee kan en wat niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
TERW_DAN schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:39:
Dan lijkt mij het verstandig om een andere/extra paymentprovider te nemen voor de CC afhandeling. Die zul je toch nodig gaan hebben.
Wel vreemd dat je in de startpost zegt dat ze CC ondersteuning hebben, maar nu blijkbaar alleen iDeal. Ik zou even goed uitzoeken wat je er nu mee kan en wat niet.
Even ter verduidelijking, ik gebruik de plugin "idealcheckout" welke ook plugins biedt voor CC, maar ook andere betaalopties, maar per plugin/betaaloptie moet je wel een betaalprovider hebben.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee