Ik zoek een? upgrade naar intel
Ik heb al jaren gebruik gemaakt van AMD, en ben nu op een punt gekomen waar ik (lijkt mij ) een volledige nieuwe set-up moet kopen (crosshair iv extreme met 1090t) die bij bv GTA en AC niet de aanbevolen specificaties halen (GTA ongeveer 35 fps op aanbevolen instellingen van geforce experience) . Nu wil ik graag weer een paar jaar vooruit.
Ik doe ook zo nu en dan video's bewerken met pinaccle.
Ik wil er ongeveer 800 euro aan uitgeven.
Ik heb geen specifieke voorkeuren voor merken, al wil ik wel graag future proof zijn... (pci 3.0 en ddr4)
Mijn huidige systeem:
Amd phenom x6 1090t
crosshair IV extreme
ddr3 6gb ocz 1800mhz
750watt Thermalltake --> mee naar nieuwe systeem
Thermaltake SpinQ
Paulit 970 jettstream --> mee naar nieuwe systeem
Hier ben ik naar aan het kijken:
MSI X99S SLI PLUS
Intel Core i7-5820K Boxed
Noctua NH-U12S
Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8
Nou zou ik graag willen weten of dit een goede investering is voor de toekomst, of dat het mischien beter/goedkoper kan.
Met vriendelijke groet.
Heinie
Ik heb al jaren gebruik gemaakt van AMD, en ben nu op een punt gekomen waar ik (lijkt mij ) een volledige nieuwe set-up moet kopen (crosshair iv extreme met 1090t) die bij bv GTA en AC niet de aanbevolen specificaties halen (GTA ongeveer 35 fps op aanbevolen instellingen van geforce experience) . Nu wil ik graag weer een paar jaar vooruit.
Ik doe ook zo nu en dan video's bewerken met pinaccle.
Ik wil er ongeveer 800 euro aan uitgeven.
Ik heb geen specifieke voorkeuren voor merken, al wil ik wel graag future proof zijn... (pci 3.0 en ddr4)
Mijn huidige systeem:
Amd phenom x6 1090t
crosshair IV extreme
ddr3 6gb ocz 1800mhz
750watt Thermalltake --> mee naar nieuwe systeem
Thermaltake SpinQ
Paulit 970 jettstream --> mee naar nieuwe systeem
Hier ben ik naar aan het kijken:
MSI X99S SLI PLUS
Intel Core i7-5820K Boxed
Noctua NH-U12S
Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8
Nou zou ik graag willen weten of dit een goede investering is voor de toekomst, of dat het mischien beter/goedkoper kan.
Met vriendelijke groet.
Heinie