Beste Tweakers,
Omdat ik op dit moment geen PC heb wil ik op korte termijn een PC samenstellen. Ivm ruimtegebrek leek het me prettig om voor een klein systeem te gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor normale taken (internet, Office etc) en af en toe gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzenden is mijn richtprijs ongeveer €850, iets hieroverheen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor zijn aanwezig. Alleen de daadwerkelijke PC hoeft dus gekocht te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem, I5, SSD en een redelijk forse GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo klein mogenlijk systeem, stil en zuinig zijn fijn maar hebben geen grote prioriteit.
Dit is het systeem dat ik nu in gedachten heb, is hier nog iets op aan te merken?
Omdat ik op dit moment geen PC heb wil ik op korte termijn een PC samenstellen. Ivm ruimtegebrek leek het me prettig om voor een klein systeem te gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor normale taken (internet, Office etc) en af en toe gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzenden is mijn richtprijs ongeveer €850, iets hieroverheen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor zijn aanwezig. Alleen de daadwerkelijke PC hoeft dus gekocht te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem, I5, SSD en een redelijk forse GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo klein mogenlijk systeem, stil en zuinig zijn fijn maar hebben geen grote prioriteit.
Dit is het systeem dat ik nu in gedachten heb, is hier nog iets op aan te merken?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 290,95 | € 290,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,23 | € 76,23 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 865,94 | |