Wist niet precies waar ik het moest plaatsen, maar denk dat het betrekking heeft tot de videokaart.
Als ik FarCry 4 speel wordt m'n pc redelijk warm (65-70 graden), iets wat ik liever niet heb.
Nu heb ik destijds voor de behuizing gekozen voor een BitFenix Comrade gekozen (http://www.bitfenix.com/global/en/products/chassis/comrade/ de zwarte versie), welke gesloten is.
Na verloop van tijd toch een frontfan erin laten zetten omdat ik tegen hetzelfde probleem aanliep.
Dit was een jaar geleden en een jaar geen last meer gehad van een warme PC.
Nu speelt het dus weer op.
Iemand enig idee wat ik kan doen om de computer beter te koelen?
Zat eraan te denken om anders een zijvlak weg te halen en daar een enorm stoffilter voor te plaatsen, als dit überhaupt mogelijk is.
Tevens is er ruimte voor een tweede frontfan, alleen blijft dus achterin het gat evengroot, dus weet niet of dit zin heeft.
Ik maak de stoffilters (onder en voor) eens in de twee maanden schoon ongeveer.
Mijn systeem is:
CLUB3D Radeon R9 270 '14 Series
AMD FX-6300 - Boxed
Crucial Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V UDIMM
Gigabyte GA-970A-UD3P
Seagate 1TB SATA HDD
Corsair CX430 V2
Als ik FarCry 4 speel wordt m'n pc redelijk warm (65-70 graden), iets wat ik liever niet heb.
Nu heb ik destijds voor de behuizing gekozen voor een BitFenix Comrade gekozen (http://www.bitfenix.com/global/en/products/chassis/comrade/ de zwarte versie), welke gesloten is.
Na verloop van tijd toch een frontfan erin laten zetten omdat ik tegen hetzelfde probleem aanliep.
Dit was een jaar geleden en een jaar geen last meer gehad van een warme PC.
Nu speelt het dus weer op.
Iemand enig idee wat ik kan doen om de computer beter te koelen?
Zat eraan te denken om anders een zijvlak weg te halen en daar een enorm stoffilter voor te plaatsen, als dit überhaupt mogelijk is.
Tevens is er ruimte voor een tweede frontfan, alleen blijft dus achterin het gat evengroot, dus weet niet of dit zin heeft.
Ik maak de stoffilters (onder en voor) eens in de twee maanden schoon ongeveer.
Mijn systeem is:
CLUB3D Radeon R9 270 '14 Series
AMD FX-6300 - Boxed
Crucial Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V UDIMM
Gigabyte GA-970A-UD3P
Seagate 1TB SATA HDD
Corsair CX430 V2
[ Voor 12% gewijzigd door Wereldkaart op 07-05-2015 17:18 ]