Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutmelding installatie office 2013 professional plus

Pagina: 1
Acties:

• Eno Mc Master
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-07-2024
Beste Tweakers,

Bij het installeren van office 2013 professional plus krijg ik steevast dezelfde foutmelding ergens halverwege de installatie:

"Kan Word.nl\WordLR.cab niet vinden. Blader naar een geldige installatiebron en klik op OK".

In het lijstje komen allerlei mappen maar elke map die ik kies is ongeldig. Als ik het mapje "office_Professional_Plus_2013" kies geeft hij niet aan dat dit een ongeldige locatie is, maar dan verschijnt hetzelfde venster opnieuw met bovenstaande melding.

Ik heb Microsoft 7 professional.

Iemand raad?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://lawsie.blogspot.nl...ro-setup-cannot-find.html

Gaat weliswaar over 2007, maar wie weet werkt het.

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 07-05-2015 17:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Eno Mc Master
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-07-2024
Om een lang verhaal kort te maken, het is bij hem blijkbaar ook niet gelukt. :)

Iemand anders nog raad, of oplossingen?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tja, hoe heb je die Office verkregen en bestaat het pad waar 't naar verwijst? Is het bestand ook in orde? Heb je eerder wel een succesvolle installatie met dit medium kunnen uitvoeren?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
Hero of Time schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:51:
Tja, hoe heb je die Office verkregen en bestaat het pad waar 't naar verwijst? Is het bestand ook in orde? Heb je eerder wel een succesvolle installatie met dit medium kunnen uitvoeren?
Ik vraag mij ook af hoe de TS hieraan komt aangezien pro plus normaal gesproken alleen via VL kanalen beschikbaar is.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:47
Killah_Priest schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Ik vraag mij ook af hoe de TS hieraan komt aangezien pro plus normaal gesproken alleen via VL kanalen beschikbaar is.
Ik heb via slim.nl ook gewoon een 2013 pro plus gehad hoor

Cloud ☁️

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Killah_Priest schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Volgens mij kan je deze als student ook aanschaffen bij surfspot hoor ;)
Overigens lees ik net wel dat er gebruikers zijn die dit melden bij de 32 bit versie maar die de 64 bit versie wel zonder problemen kunnen installeren.

Desktop | Server | Laptop

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
Daarom zeg ik ook normaal gesproken.
Pagina: 1